Vad tycker ni nu om min nya header och bakgrund? Klatshigt?! Mer färg är det ju nu iallafall. Ska se om man kan hitta någon bra presentations bild oxå, skulle vilja ha en i färg. Tröttnat på svart-vitt!

Körde Dec och Urs till stan förut, sen hem och satte mig här. Sen har jag pillat med bakgrund och grejer. Ita kanske ska komma över snart. Men jag vet inte, kanske ska sova snart. Lär ju bli tidigt i morgon, jag ska ju upp med barnen. Brian vakna för en timme sen, och somna inte om fören efter tio min en kvart, typ. HOPPAS han sover hela natten nu.
Ska ju då upp med barnen i morgonbitti :/ Kan bli när som helst, hoppas det blir sent ;P Ska försöka åka någonstans med dom, så vi slipper väcka Urs och Dec allt för tidigt.
Stina var här idag :D:D Med en tidning, jäst och ahlgrens bilar :) Hennes mamma hade köpt dom till mig, TACK så mycket Eva! :D

Nu blir det Tv, och snart sängen! Puss

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej syster!
Nu är vi hemma efter 2 underbara veckor på sjön. Allt har gått bra och vi har haft bra väder =)
Har läst ikapp på bloggen din, det tog lite tid..
Ska slå dig en signal i veckan tänkte jag. Ha det så bra så länge!
Älskar dig! Kram

2007-07-22 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback