Helgen och sovmorgon :)

I fredags åkte vi då till mobile; Jag, barnen och Stina + barn. Det var jättefint väder, men vattnet var lite kallt. Men jag bada ändå, barnen oxå. Tillochmed Brian :D Sötplutten. Vi var nere vid stranden för det mesta. Sen åkte vi tillbaks till mobilet och fixa middag :D Köttfärsås och makaroner, och vitlöksbröd namnam. Vart jättegott! Sen bada vi barnen och slappa lite i kvällssolen innan vi åkte hem. Brian somna redan innan vi åkte, Grace däremot var vaken när jag kom hem. Menmen jag fixa mig lite och sen åkte jag till Stina, som jobba fredag kväll. Vi gjorde lite tzatsiki och doppa morot- och gurkstavar, mumsigt! Vi kolla även på film, sen gick vi och lade oss vid halv två, vi var helt döda, vakna inte ens när Frank kom hem vid två :)


På lördagen vakna vi av Mary-ellen, gullet ;) Vi gick upp vid tio ungefär. Yvonne och Frank tog med Mark till nya huset och jag och Stina passa Mary-ellen och Lauren. Vi gjorde inte så mycket typ slöa, sen kom Frank hem och det var strul med bilarna, Stinas bil var på verkstaden och hon behövde en bil och Frank behövde komma in till stan. Så jag körde in honom, sen åkte jag hem till mig. Satt mest i solen och lekte med barnen innan Urs kom hem. Vi halv fyra åkte familjen utan Brian, till ett dop. Jag passa Brian så jag åkte till Dogulas court och fika med Stina och barnen. Innan vi åkte till lekparken i Carrigaline och mötte upp en finsk tjej, hon jobbar som gardener i Carrigaline. Hon ska stanna två månader. Vi var på lekparken en stund innan vi åkte hem och jag fixa middag till Brian. När jag lagt honom kom Stina över och vi laga middag till oss, och fixa ordning oss, drack lite vin. Innan Urs och Dec kom hem och Dec körde oss in till stan :D Vi gick till låte mig se nu, Jo först gick vi till Old oak, mötte Katarina (en tysk aupair) och hennes vän, Maria? Spansk tjej iallafall. Vi gick till en pub, men det var fullt så vi fick inte komma in. Så jag och Stina gick till The Raven och tog en teqila, sen vidare till Platos för lite dans och några drinkar, sen vidare till Crane Lane, där mötte vi en gäng grabbar från wexford? eller var det Waterford, anyway dom var trevliga. Vi gick till en nattklubb med dom, vet inte vad den hette. Iallafall sen efterfesta vi lite (kanske en timme) HAha, på deras hotell i stan. Innan vi GICK hem. Asså vi gick hem till mig, vi hade ju högklackat på oss, så vi tog av oss skorna och gick barfota, Stackars Stina skrapa i tån. Blödde massor. Vi var hemma vid fyra typ :D
 
På söndagen gick vi upp tidigt, eller ja vid halv tio-tio. Fixa oss lite och drog till Stina, jag mådde inte så bra, men hade med mig pringles och vatten i bilen :P Alltid jag! Väl framme hos Stina var jag på topp igen, typ. Vi passa Mary-ellen och Lauren. Åkte ner till Supervalu och gjorde veckohandlingen till Stinas familj. Sen åkte vi till Carrigaline, där Sandra och gänget hade en STOR hästtävling, vi stanna dock inte så länge det var så varmt. Så vi åkte till stan, men först skulle vi ha ett plåster till Stinas tå, för de gamla lossna typ. Så vi gick fram till ambulans mänenn som var på tävlingen. Stina fick lägga sig i ambulansen och bli omplåstrad :) Sen åkte vi till Pennyes i stan, köpte mig ett par skor. Det var behövligt! Sen kolla vi lite fler affärer innan vi åkte hem till Stina igen. Yvonne, Mark och Frank kom strax efter oss. Vi gjorde oss ordning lite, duscha och sånt. Sen åkte vi och käka kines mat :) Gott! Det skulle vara fest i Carrigaline, men det verka inte som det skulle bli så mycket till fest så vi åkte på en liten sväng i krokarna. Sen körde Stina hem mig.

Påvägen till Kines restaurangen blev vi stannade av polisen, Stinas tax är inte betald. Vi kom undan, men sen när vi var påväg från Carrigaline belv vi stoppade IGEN, vad är oddsen lixom? Iallafall han var värsta sur och sa att han kan ta bilen från Stina eftersom den är olaglig. Men det löste sig.

Jag har sovmorgon idag, börjar inte fören ett :D Så jag sov till strax efter tio :) GÖTT! Men jag har bara Brian på eftermiddagen, så det blir ganska soft! Skriver mer senare, eller en annan dag.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Deetoy

Är det inte gamle Grästorps Pyret tro? :)

2007-06-11 @ 22:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback