Nattsamtal :)

FIck ett samtal i natt klockan fyra, prata i 40min och sen kunde jag inte somna på en timme typ. Men jag gillar nattsamtal :) Dec kom och knacka på dörren efter tio minuter, oops jag hade väckt honom. Aj då trodde jag skulle få utskällning i morse, men han fråga bara vem ringer dig mitt i natten. HAHA.

Igår kom lilla Grace hem från sjukhuset, jag skulle precis åka till Stina med Brian. Men Urs tog med båda barnen för att handla mat. Så jag åkte själv till Stina (tur var väl det) fick hjälpa henne att packa och städa ur skåpena i köket. Sen skulle jag åka och hämta Dec på jobbet, jag hade bara kommit typ en kilometer från Stina när han ringde och sa att Urs redan hämtat honom så jag behövde inte komma hem än, så jag åkte tillbaks till Stina och åt middag med dom, sen åkte vi ut till deras nya hus. Stort och jättefint :D Men ligger ute i ingenstans typ, kosorna är hennes närmsta grannar ;) Det kommer bli superbra där ute Stina, haha. Mjölka kosorna på morgonen, nej skojjar bara. Iallafall vi städa ur köket och packa upp lite saker. Kylen var ju fan levande, Superäckligt, massa mögel och skit, och en gamal youghurt paket som var levande typ, USCH det var gross :/ Vi fick den ren iallafall :) Ikväll ska dom flytta mer och jag ska självklart hjälpa till. Frank sa att ska man flytta så är det Stina och Pyret man ska anlita ;) Man tackar!
Nu ska jag ta en ducsh. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback