Nöjd :)

Nu är garaget städat och fint, duktig jag känner mig :D Har nog aldrig varit så rent där ute ;) Brian sover och jag slappar lite nu, fryser som tusan. Funderar på att lägga mig och sova lite jag med :) Eller kanske läsa en bok, han vaknar nog snart ändå.
Har inget att göra, usch hatar att vara uttråkad. Får väl ta och baka lite, haha. Min specialite :) Vet inte vad jag ska baka så det får väl bli något annat. Nu regnar det oxå tror jag, så jag kan inte ta en promenad :/ BORING! Vad gör du där du är uttråkad? Det är ju lite komplicerat när man har en 9månaders bebis att ta hand om samtidigt. Men vi får väl mysa lite framför TV:n, eller dansa HAHA. Hans krypning går inge bra iallafall, han står upp i krypställning och trycker sig bakåt, men har inte börjat krypa framåt än. Får väl öva lite på det kanske ;)

Nej nu ska jag kolla om det finns något på TV:n (tvivlar men) Kyssar o smek på rumpan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback