Nu bär det av till stranden :D

Snart slutar Grace skolan, ska hämta henne klockan tolv. Och då bär det av ner till mobile homet och BEACHEN, med kidsen och Stina + kids :D Ska bli nice. Vädret är kanon! Vi ska vara där hela dagen. Fixa middag och se till att barnen somnar i bilen påväg hem :) Så Urs och Dec ska gå ut och äta ikväll. Tänk alla borde ha en Stina och Pyret, eller hur? Är vi inte för gulliga som frivilligt tar barnen och nattar dom, fast vi inte behöver :P Jag ska ju dessutom har Brian i morgon från 15,00-21,00 cirka. Sen bär det av in till stan med Stina på lite galvanting :) Ska bli najs ;) Var ju ett tag sen sist, hela fem dagar sen. Var ju ute i söndags :) tihii

tack o hej :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamoo

Hej lilla gumman har inte kunnat skriva på din blogg på länge skall försöka skriva lite nu till dig.Hoppas att du mår bra.I fredags så var vi på Sandras student I lördags så sjösatte vi båten så vi kunde åka ut med den både lördag och söndag det var jätte skönt men varmt i solen. I morgon måndag skall jag åka till Malmö för att hälsa på Lilian stannar där till onsdag sedan åker vi vídare till Strängnäs på torsdag jag Lasse Ramona
Lasse samt Johan åker dit.Jag ser fram mot att du kommer hem till Midsommar det skall bli så himla roligt hoppas vädret håller i sig för nu har vi mellan 25-30 grader högsommar gott gott. Det känns skönt för jag har semester till v. 27. Vi hörs av via telefon nästa vecka. Sköt om dig Kram
Mamma Love You.Lasse hälsar så gott med kram också.

2007-06-11 @ 00:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback