Toscakaka :D

Nu har jag bakat en toscakaka, för första gången i mitt liv. Har bara ätit dom mamoo bakat förut och dom är syndigt goda! Sjukt goda, supergoda. Hoppas min blev lika god, det visar väl sig efter middagen :) Ska till monkeymaze med barnen snart, ska möta Stina och barnen. Har tvättat på morgonen och strukit, och bakat då :) I kväll ska jag till Stina och hjälpa till att flytta. Och i morgon ska jag klippa mig :) Blir nog färgning oxå, vill ju se fräsh ut till midsommar ;) GUD mindre än en vecka kvar, eller denna tiden nästa vecka sitter jag hemma i Sverige med min familj och firar midsommar, UNDERBAR känsla!
Petra jag mejlar dig senare om Grace, när jag hinner. Blev Adam glad för sitt paket? Fint papper va? tihii. Ville skicka något till honom :) 

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: x-mamma

Hej gullet.Tack för din kommentar.Har skrivit i min blogg till dig.Jag kommer hem den 16 juli.Såg att du ska klipa dig igen.D kan inte jag göra ännu.fniss:Men d växer.alldeles vitt och som babyhår.haha.Mår bra igen.Mådde illa efter sista behandlingen.nu väntar jag bara på att åka hem.Vi flyttar i aug.Johnnie hittat hus att hyra i Ås.Gammalt med stor trädgård.Duger till oss.Får väl fixa lite färg å så där.Vilket fint kort d va på Ramona.Hon är ju skitsnygg där.Ser ut som om hon gått ner mer i vikt eller. Nu ska jag ta och klä mig och handla lite.får middagsgäster.Foss bror och min grannar.Foss är i Mogan och kommer hem dagen efter jag har åkt härifrån.Men nu äntligen med katten.Ska bli skönt.Hoppas bara vi får sålt båten också.Ha det gott mitt hjärta.Hälsa alla där hemma.Pussar och kramar från xmamma

2007-06-16 @ 11:28:46
Postat av: Em*

Hej älskling.
Snart träffas vi.. jag längtar så fruktansvärt mycket!! bara 6 dagar kvar! *puss på dig min flick-vän* :):)

2007-06-16 @ 12:30:40
Postat av: bella

hejsan min vän va fin du är i håret =) saknar dig massor tänkte att jag och ronja kanske kunde komma och hälsa på dig när du kommit hem en sväng när jag slutat jobba på måndagen eller tisdagen där men vi hörs ha de gött kramar

2007-06-16 @ 16:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback