Wedding Daze :)

Igår åkte jag då till Mahon point när jag slutat för att inhandla något till fredag. En superkort klänning fick följa med hem :) Så nu är jag redo, ska bara ta mig till Sverige först :P
Vid åtta åkte jag till Stinas gamla hus för att plocka upp henne, fick vänta i nästan en halvtimme. Hrm :P Sen gick vi på bio, Wedding Daze: med Jason Big, precis när han har friat till henne stannar hennes hjärta, han har lite svårt att glömma henne. Han friar tillslut till en helt främmande tjej på ett café. Väldigt roligt, skratta massa :) Klart sevärd! Förresten vi har sprungit på lite svenskt folk på sistone, en på Debenhams och en på bio :) Alltid lika paffa när någon frågar "är ni svenskar?" Haha!
Efter bion körde vi en VPS mitt i natten, var hemma strax efter tolv, men låg och tjattra en bra stund innan vi somna, för att sedan gå upp klocka fyra i morse :) Jag körde ju Stina till flyget, så snäll jag är :) Sweetiepie, Urs hade inte hört oss alls, varken inatt när vi kom hem, eller i morse när vi gick upp. Puh Tur :) Ses på lördag, gullet! Då ska vi visa svenskarna hur man festar på "Cork" vis :D

Jag var hemma klockan sex igen, då gick jag och lade mig lite till. Urs och barnen vakna vid tio i åtta :) Så hon slängde in Brian till mig, så fick han sin flaska. Sen låg vi och myste och Grace sprang runt och lekte, och åt lite frukost emellanåt ;) Vid halv nio gick vi upp. Så fixa jag lite tvätt i morse, strök och vek. Sen efter lunch åkte vi till Monkstown, för att hälsa på Euan och Nina, Grace har ju tjatat om att åka dit sen jag vet inte när. Dom första tio minuter var hon väldigt blyg, men sen gick dom in i lekrummet och lekte i nästan en timme. Kunde inte stanna så länge för Nina skulle hämta Jousha på skolan. Så nu är vi hemma igen, efter ett stopp i Douglas, för att kika lite och handla lite saker, dock bara mat. Hade ju hoppats på att hitta ett par vita tights till min klänning, den kanske är lite kort iallafall?! ;D Äh skitsamma. Nu ska jag ta och stryka lite till, sen blir det nog bara softa fram till Urs kommer hem till middagen. Och ikväll ska jag PACKA, för i morgon gott folk, kommer Pyret till Sverige :D Landar kvart i ett (svensk tid) Fan va nice, andas svensk luft igen ;)

Regnet är fortfarande kvar :/ Så tråkigt! Kan ju inte vara ute, det bara ÖSER ner :( Usch! I Sverige är det sol hoppas jag?! Annars blir det inget Sverige för mig, skojja bara klart jag kommer ! :P

Puss så länge


Kommentarer
Postat av: din biologiska pappa

Varför ljuger du på din blogg Lasse och hans barn hör inte till din familj. Det är inte dina syskon,han är inte din pappa. Nu sårar du många men det bryr du väll dig inte om. Bara du kan behaga din mor så är du nöjd. Jag trodde på en återförening men det blev inte så tyvär jag är ledsen men det bryr du väll dig inte om men sluta ljuga. Din biologiska pappa

2007-07-15 @ 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback