BULLFEST

Usch igar var jag slo, efter att jag stadat mitt rum. Kolla pa en film efter maten och somna nastan. Sen kolla jag pa tv:n och gick och lade mig vid halv tolv men kunde inte somna :/ Somna val vid tolv halv ett tror jag. Och gick inte upp foren tio idag :D Sovmorgon ar till for att sovas bort! Akte in till stan en snabbis for att kopa margarin, ska namligen baka kanelbullar idag :) Far se om det kan bli bra, dom har ju tyvarr inte parlsocker har. Sa jag kor nog pa hackad mandel istallet, ganska gott det med. Tror det kanske blir kanelbullar med kardemumma i :P
Vill ha mamoos recept pa bullar, men hon svara inte forut. Sa jag far ta ett jag hitta pa
www.arla.se

Nu ska jag snart borja jobba. Urs ska ta Grace till badet sa jag ska passa Brian idag. Nagra timmar. Och i morgon ar det full dag som galler. Kanske Stina kan komma over med sina sma liv. Ska ju baka bullar idag sa ;)
Ar ju Bullfest hos mig i veckan, har Stina sagt :) Hoppas dom smakar gott bara!

Klappa takten alla bagarbarn, Bullfest, bullfest hela da´n. Vetemjöl från livets grottekvarn, Bullfest, bullfest hela da´n. Vi är alla glada bagarbarn, Bullfest, bullfest hela da´n. Slå på stort det har vi alltid gjort, så det är bullfest, bullfest hela da´n.

Hej, goddagspiltar vi ska ha det bra. Svensken på sofflock gnolar go´och gla´, ja:

Klappa takten under vilda stön, Bullfest, bullfest hela da´n. Knåda degen, det blir wienerbrö´n, Bullfest, bullfest hela da´n. Lyckans tårta lyser giftigt grön, Bullfest, bullfest hela da´n. Slå på stort det har vi alltid gjort. så det är bullfest, bullfest hela da´n.

Sofflocken locka pocka och dra. Magra och tjocka, vi ska ha det bra, ja:

Klappa takten alla bagarbarn, . . . .

127346-103

Aterkommer senare! Ikvall ska jag se pa Stockholm Live och Leende guldbruna ogon (Ska vara kul sager dom) Kanske kan fa se tva ansnitt av Stockholm Live; Forra veckans och veckans :) Ska garva mycket ikvall, haha

Petra min onskelista fortsatter: The Arks skivor "We are the Ark" "In lust we trust" & "State of the Ark 2004"
Hakan Hellstrom "
Explodera Bateria" (DVD) "Det ar sa jag sager det" "Kann ingen sorg for mig goteborg" "Ett kolikbarns bekannelser" (Skivor)

Vaderprognos: Varmt, nastan var-kansla. Men mulet. 12c. Oj nu regna det visst! :/

Puss

Uppdatering 20:17
Nu har jag bakat bullar och Oj va goda dom blev :D Tyvarr kan inte alla smaka, sa ni far njuta av mina bilder istallet och forestalla er ;)

Fore ugnen  Efter ugnen

127346-106
 Varldens genom tiderna basta mellanmal; Nybakad bulle med Iskall mjolk. Mmmmm



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju Pärlsocker...... :D
Jag skall tydligen ta med massa kläder till dig ?
Jag Har iaf. med mig:
¤Kaviar
¤Ost (hushåll)
¤Oboy
¤Falukorv
¤Mmm...Marabou Digestive

När jag kommer på Onsdag, kolla upp vem som hämtar mig i Cork, och säg till om du vill ha något mer....
Kram Brorsan

2007-03-08 @ 07:09:34
Postat av: Petra

Mmmmmmm...
Gud vad jag längtar efter mamoos nybakade kanelbullar...
Om du läser mamoo så kommer vi ju snart och hälsar på, nåde dig om det INTE finns kanelbullar då!
Kramizar

2007-03-08 @ 14:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback