Exhausted

Gud, jag förstår inte. Jag är helt slut, orkar verkligen inte göra något. Ska nog gå och lägga mig och sova. Kan ioförsig vara så att jag har gjort ganska mycket idag; Skura golvena i hallen, köket, och Tv-rummet på nedervåningen, städat badrummet på övervåningen, städat mitt rum, skura golvena i mitt rum, Urs & Decs rum, Grace rum, Brians rum, badrummet och hallen på överväningen. Gått till dammen med barnen, vart ute på baksidan och myst i solen, lekt med Grace, gått till affären, bakat en banankaka. Samtidigt som jag har haft både Grace & Brian hemma. Oj shit va mycket jag har gjort.

Nej nu ska jag se på DH och vila, lär väl somna! Ses i morgon.
Puss på nosen

By the way om det är någon som har tänkt skicka med mamoo födelsedagspresent till mig, när hon, Lasse & syrran åker ner 25april, Så vill jag ha: Marabou choklad (apelsinkrokant, mintkrokant, digestiv, vanlig) LAKRIS (i mängder!)

PYRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback