Första turen :)

Igår fick jag då börja köra bil. Stina var tvungen att jobba så jag åkte ut till Harriet istället :D Det var inga problem att köra, även fast det var på fel sida vägen :P Det gäller bara att tänka lite när man ska svänga.Hemma hos Harriet gjorde vi hallongrottor, som blev riktigt goda :) Dock inte dom vi gjorde med jordgubbssylt tyckte jag!

I morse gick jag inte upp fören 8,40. nice nice att få sova lite. Hade Brian på förmiddagen, så jag åkte in till stan med honom och mötte upp Harriet, Stina och mary-ellen. Köpte ett par strumpbyxor på Penneys. Sen köpte jag även lite saker på Vibes and Scribes ok, helt totaly in love with that store! 

Tog bussen hem och gav Brian lunch. Sen åt jag lunch med Urs och Grace. Strax efter det åkte dom iväg, jag gjorde fruktsallad att ha till frukost :) Sen vid kvart i fyra typ kom Stina och plocka upp mig. För att åka till Harriet på eftermiddagsfika, och självklart för att deras barn skulle få leka lite :P
Kom hem till middag och efter den har jag lagt Brian. Så nu sitter jag här en snabbis innan Top model börjar. 

Väderprognos: Lite rugigt, kyligt i morse/fm med efter lunch blev det riktigt vacker, soligt och varmt :D nicebajs! Nu måste jag gå, ska se på Tv. Senare kanske Stina kommer förbi eller vi tar en runda på puben :P  

Puss på nosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback