INTE min dag :(

Det ar det verkligen inte idag. Usch allt har gatt emot mig :/ Har bakat morotsbrod det gick ju bra, och det var gott :) Men jag brande mig ett par ganger och jag hade for lite mjol innan jag lat det jasa, sa det var kletigt som satan nar jag skulle baka ut. Sen har Grace varit urjobbig idag men kom pa sen att det kanske bara var for att hon behovde ett break fran mig, for hon var uppe pa sitt rum nastan en timme sen och lekte for sig sjalv, nar hon kom ner var hon som en sol igen :) Sota barn ar. Sen skulle jag stryka och da brande jag mig saklart pa strykjarnet, FAN
Aja men dagen sluta bra iallafall, eller den ar inte slut an. Men eftermiddagen. Grace sprang runt och busa och holl pa :) hehe Sen har Urs och Dec kommit hem och vi har atit middag och druckit varat tea. Sa nu sitter jag har, for att underhalla er, trogna lasare: Min FAMILJ :) LOVE YOU

Vaderprognos:
Uppehall pa formiddagen men sen kom regnet. 8-10c Ganska milt vader, gick i varjackan till affarn :) VAREN har kommit till Irland (myser)

Igar kvall var Harriet over och at kanelbullar :) Sa kolla vi pa TV:n Mean Girls gick pa TV:n sa vi kolla den, sen akte Harriet hem typ. Nu ska jag ringa Stina och se vad hon har for planer for ikvall, kanske kan hitt pa nagot. Annars far jag sitta hemma. Inte fy skam det heller. Urs och Dec sa att dom maste ge mig mer arbete, for jag ar ju inte ute sa manga kvallar pa veckodagarna langre ;) Blivit lite battre, hehe!

Var ju pa dop i helgen, har kommer nagra bilder fran dar :) Mamoo sydde klanningen, hehe. Urs tyckte den var jattefin.

 Jag gjorde ett eget kort :)

Pussilipuss!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Jag vill med ha nybakta kanelbullar med mjölk :( GE MIIIIIG! haha ;D

Love you kramar

2007-03-08 @ 20:04:15
Postat av: Petra

Varför kan man inte klicka på bilderna och få se dom större?? Var nyfiken på det jättefina kortet du gjort =).
Kramelikramisar

2007-03-09 @ 15:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback