Paddys day i helgen (17/3)

I onsdags kom brollan, vi var på Old oak; Jag, brollan och Stina. Vi hade super kul. Var ganska fulla, :) Offe skämde väl ut sig lite smått :D Men kul som satan hade vi. Var hemma vid fyra. Jobba i torsdags, och lokala puben; Silver key på kvällen med offe, blev ganska tidigt. Var hemma vid elva halv tolv ungefär.
Jobba på fredag och sen ut på kvällen :D Förfest hos danskarna, Ujuj. Det var trevligt, men jag får allt säga att danskarnas vänner var ganska dryga och otrevliga, Det var typ så att dom var sura över att vi var vänner med danskarna att vi skulle sno dom från dom, HAHA. Aja vi hade trevligt ändå.


                                                          
 Harriet super :P, Martin & Jag, Donken på natten :D

                                                          


Så ville dom ut och dansa, men klockan vart så mycket så jag, Stina, Offe, Martin och Harriet tyckte det var onödigt att betala massa pengar för en timme, så vi gick till en pub. Tyvärr kom vi inte in där, fär Martin gick och bar en ölburk som han ställde ner precis innan vi gick in. Så vi gick till säkra kortet Old Oak. Där var det drag! Kul som attan hade vi. Dansa som tusan, haha! Sen gick vi hem till danskarna igen, för lite efterfest. Innan vi dela en taxi hem (Harriet, Stina, Offe och Jag) Var hemma vid fyra, somna vid halv fem. *Oops* Tur att jag inte jobbar lördagar ;) Gick upp vid elva på lördag, åt lite frukost och sen gick vi in till stan. Skulle egentligen ta bussen, men den var full. Så vi gick. Kom in till stan som var FULL med folk, shiit! Det var ju Patricks day på lördag så det var parad i stan. Den var mäktig, lååång, bra, rolig, cool. Det var verkligen något att se. Nästa år ska jag och Stina vara med, som SVENSKAR med nationaldräkten och allt ;D


127346-147

Sen blev det en sväng på stan, stod jättelänge och vänta på att få mat, något indiskt. Som var starkt, verkligen! Så Stina och Harriet klara nästan inte äta, Offe åt allt. Jag åt nästan allt, men sen drack jag en HEL del vatten :P Sen gick vi till donken ;) Och vidare till vårat, eller iallafall MITT favvo-fik; Puccinós. Mysigt som satan där inne och dom är helsköna :)



Så besökte vi Dunnes store för att köpt sprit, men hitta inget så vi gick till Tesco istället, där hitta vi :D Snälla Stina körde hem oss, och vi gjorde PIZZA, eller vi värmde den iallafall :P Så käka vi och senare kom Stina hit och vi skulle dra till stan. Mötte upp Nina i stan och vi gick hem till hennes polare, som satt och rökte marijuan, sen börja dom mosa piller och skulle sniffa (Dom såg ut att vara 12år) så då drog vi till bilen drack våran sprit på vägen.
Påväg från bilen till puben så trampa jag på något så jag halka och vricka till foten typ, gjorde ONT :S Men gick över, hehe. Vi gick till francesco well (eller hur det stavas) iallafall där satt vi en ganska bra stund innan vi gick ner till centrum och in på en pub, som jag inte har uppfattat namnet på. När dom stängde sen så skulle vi ta en taxi, så vi börja gå mot där jag bor, men fortsatte och gå. För det kom några som var svenskar och irländare, så vi gick och snacka med dom. För dom skulle samma håll. Sen fortsatte vi bara gå tills vi var hemma. Vid fyra :P

127346-146 
Typ Godnatt då ;)

I söndags sov vi ut, till ett-halv två typ. Gick upp och softa typ hela dagen. Vid sju-åtta börja jag jobba typ. Ursula, Declan och Offe gick till lokala puben innan dom tog en taxi till stan. Ojoj vilken kväll dom hade. Minns inte så mycket! Jag satt hemma och gjorde mest ingenting, gick och lade mig vid elva-halv tolv. Vakna vid fyra-tiden av att Urs, Dec och Offe kom hem. Somna om, och vakna vid halv sex av Brian. Somna om tjugo minuter, sen gick jag upp med Brian. Grace kom upp en kvart senare typ. Så när klockan var sju i morse stod jag och strök, Vad gjorde ni?? Urs och Dec och Offe kom upp vid elva-tolv. Dom hade inte hört något, Grace stod och skrek i Decs öra klockan 06,10 i morse, haha.

Vid ett åkte vi in till stan, gick till Penneys, Offe köpte ett par brallor. Sen gick vi till Puccinós och tog en fika och sen åkte vi hem typ. Och nu sitter jag här, Offe kollar TV. Ikväll kommer kanske Harriet över en sväng, vi får väl se.

Vaderprognos: Hela helgens väder har varit upp och ner, SOL, BLA himmel, regn, Storm, HAGEL, mulet SAMTIDIGT under hela helgen. Jätteknas, men nu kommer sommaren snart! Mellan 2-14c under helgen.

Lena: Va skönt att du mår bra, och att du inte fått en massa biverkningar. Jaha en Britney asså ;) Jag håller tummarna för att du får komma hem i Juni, själv vet jag inte när jag kommer hem ;D Det bestämmer framtiden ;) Ja, visst är hon lycklig!? Sköt om dig! Kramar Offe hälsar!

Ska lägga upp fler bilder från veckan & helgen på www.pyret87,pixbox.se under veckan, så kika in :)
Nu ska jag pyssla,
Men glöm inte att just DU är värdefull!

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback