Storstadning :P

Igar kvall kom brorsan, med massa goda saker; hushallsost, medwurst, falukorv, kottbullar, godis :P m.m Vi dumpa av grejerna hemma hos mig innan vi drog till puben, med Stina :D De blev Old oak dar vi agde, haha. Shit det var riktigt kul faktiskt! Offe skamde ut sig som vanligt, alla bara kolla pa honom. HAHA
Var hemma vid halv tva, typ :P Somna val vid halv tre, ujuj va trott jag var i morse :/
Jobba hela dagen, Stina var over med Mary-ellen pa formiddagen. Pa eftermiddagen storstada Offe lekrummet med Grace och jag stada toaletterna och koket. Sen har Grace sprungit runt och busat med offe, hon ar HELT kar! :)

Ikvall vet jag inte vad som hander, bra fraga kanske en bio? Vi far se.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback