Bio med Stina; Alpha dog

Igår jobba jag ju, hände inte så mycket ovanligt. Var inne i stan när jag slutat. Köpte mig en ny väska :D Och örhängen? (har jag redan sagt detta?) Anyway, sen gick jag ju hem från stan i det fina vädret. Sen var det middag och efter det natta jag Brian. Sen bio med Stina. Vi såg Alpha dog; En väldigt bra film med Justin Timberlake. Basserad på en sann historia. Handlar om knarkare och deras värld. En kille är skyldig den andre killen pengar. Den andra killen tar den första killens brorsa som gissla. Justin Timberlake spelar en väldigt dum-blåst kille, givetvis knarkare och vän med den andra killen. Han blir den som får ansvaret över "lillbrorsan".
Se den! Ni kommer inte ångra er. Och speciellt om ni diggar Justin, riktig heting på vita duken ;) Glöm inte spana in nästa film Justin Timberlake kommer medverkar i (minns inte namnet på den)

image187

Idag har jag jobbat. Var supertrött i morse. Usch! Så när Brian sov och jag skulle passa på att klä på mig, somna jag i min säng, haha. Sen städa jag badrummet och sen kom Stina och Mary-ellen över en stund innan jag var tvungen att hämta Grace från skolan. Stackarn ramla i gruset på vägen hem :( Skrapa upp sitt knä. Sen gjorde jag lunch när jag kom hem och Urs kom hem. Nu har hon åkt iväg med barnen och jag sitter här och slöar. Behöver egentligen gå och posta ett brev, men orkar inte. Gör det senare, eller i morgon. Men då kanske det blir försenat? Äh det löser sig!

Vet inte vad som händer ikväll, kanske ska träffa Stina eller så blir det soft hemmakväll. Declan ska låsa in sig i lekrummet och kolla på matchen ikväll (Liverpool något, final) Så jag sitter väl här eller ligger i sängen. Vi får väl se. Kanske tar en promenix med Stina.
Gud va hungrig jag är, redan. Eller det är ioförsig 4timmar sen jag åt. Men ändå. Försöker att inte äta en massa onödigt mellan lunch och middag. Blir så mycket godis. Är ju inte så lätt att låta bli när man har ett helt lager i mitt rum, fick en låda med typ 3kg svenskt godis i födelsedagspresent. Fatta eller!? Försöker iallafall. Idag har det gått bra. Faktiskt inte rört godiset, inte ätit något sen lunch heller :)

Snart är det helg :) HÄRLIGA helg, långhelg dessutom. Riktigt nice. Irland är lite kul, dom har "bankholiday" lite när som helst, utan anledning verkar det som. hehe as-soft att ha långhelg emellanåt :D Så på fredag blir det utgång; jag och Stina. Och på lördag fyller Sandra 26år, så hon ska ha fest hemma i Carrigaline. Soft :D Ska bli kul, och söndag blir det väl antingen soft, eller supa :)
-super vi för mycket Stina?
-Nej då, vi lever livet och har lite kul bara.
-Jo men, vad har vi gjort sen vi kom till Irland?
-Vadå? När vi är 80 år, kommer vi inte sitta på hemmet och tänka tillbaka, Varför gjorde vi aldrig de, och de, och de?!

HAHA du o Jag, Stina :D Lätt!
(Nej Sverige, och alla jag känner: Ni behöver inte vara oroliga, vi super inte så mycket. Vi vet vad vi gör hela tiden. Och sköter vårat jobb!) Har lite kul bara;
"Remember when you were young
You´d lose yourself
In the morning, you know you won´t remember a thing
In the morning, you know it´s gonna be alright"

Vill ha svensk sommar :) Midsommar here I come. Älska svensk sommar eller? Jordgubbar-solen-havet-bada-party-almesåsen-stranden-kärlek-regnet-tälta-kyssar-grilkvällar-solnedgångar-dagg-ljumma vindar-gyllene tider

Väderprognos: Ganska OK väder, mulet men otroligt varmt. 24,3c

Puss o Kram

Uppdatering
Filmen som Justin Timberlake kommer medverka i heter "Black snake Moan" Och jag ber om ursäkt för mitt uttalande att filmen "alpha dog" är basserad på en sann berättelse. Är bara delvis sann.  Filmen är ett drama baserat på verkliga händelser ur Jesse James Hollywoods liv, en knarklangare som blev en av världens yngsta någonsin att hamna på FBI`s "most wanted list". Sry again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback