Chokladsnittar

image181

Som ju är syndigt gott ;) Bakade jag och Stina idag, eller jag kom över till henne förut med barnen och hon höll på att baka, men jag fick ta över, hehe. Dom blev otroligt goda, även fast dom var utan pärlsocker, sånt finns ju inte i detta land. När jag kom hem baka jag och Grace chokladsnittar igen, hehe. Även dom blev väldigt goda ;P Frös ner några för senare tillfällen :D
Nu har jag slutat och sitter och väntar på att Stina och jag ska mötas på mahon point :) vi ska ta en promenad tror vi iallafall, hehe. Kanske blir bio :P I morgon ska jag jobba igen och sen är de utgång som gäller, vet inte hur eller när, eller vart. Men det läser vi imorgon :) Var så kul förra fredagen. Nu har jag frågat om midsommar, HOPPAS JAG KAN KOMMA HEM! Urs ska kolla med Dec, han har ganska mycker på jobbet nu, så det är inte hundra att han kan ta ledigt två dagar. Hade varit perfa om det inte var en fredag. Mån-tis-ons är ju ABSOLUT inga problem att vara ledig, men torsdag och fredag är en annan femma. Men men vi hoppas än så länge ;)
Jag ska ju faktiskt jobba en lördag snart åt Dec så han kan plugga, så han borde vara snäll mot mig! Också stryker jag ju hans skjortor, och jag har tagit minst tre söndag morgnar för honom.
Aja, vi får se helt enkelt!

Puss puss PYRET

Kommentarer
Postat av: Ramona

OHH såna var det längsen man åt ;P Dom ser smarriga ut! hur smakade dom blev dom bra? :P love you kram

2007-05-17 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback