"Jag fryser om mina strumpor"

I fredags var vi ute på puben; jag och Stina. Börja med förfest hos mig, sen in till stan. Först in på Old oak, och sen vidare till Crane Lane. Inne på Crane Lane är det 21. Men vi kommer alltid in, och det är jämt samma vakt som släpper in oss. Och han ska ALLTID se ID-kort. I fredags fråga vi honom varför, eftersom han känner igen oss. Då sa han "I´m just messing with you" Jaha där ser man ;)
Sen gick vi och åt innan vi åkte hem. Var hemma vid halv två (!!) Vad är vårat problem då? :P I lördags gick vi upp vid halv elva-elva. Vi behövde inte jobba som tur var :D Vi sega ganska mycket innan vi kom hemmifrån. Först åkte vi in till stan, men hitta ingen parka och ides inte leta så mycket så vi åkte ut till Mahon point istället. Köpte present till Sandra och sen åkte vi till Carrigaline och mötte upp Sandra på Lidl. Där handla vi lite inför kvällen, sen vidare till Dunnes store handla lite till, sen åkte Sandra hem och jag och Stina åkte till Supervalue för att handla de saker som inte fanns på dom andra ställena. Sen åkte vi hem till Sandra och hjälpte henne med att fixa inför festen, blåsa ballonger, förbereda middag, blanda bål m.m. Sen åkte vi hem till Stina för att göra oss ordning och köra Mark till stan. Vi var ute hos Sandra igen vid åtta, ungefär :)

Det var svinkul på festen, vi garva hur mycket som helst. Det var en kille som sjöng och spela gitarr som tyckte jag likna Roxette, haha :) Vi gick inte och lade oss fören typ sex, eller något. Sov alltså inte så mycket eftersom jag vakna vid tio och somna inte om utan gick upp vid halv elva. Vi åt frukost och fixa oss, så stod vi i köket och jag frös som tusan om mina fötter så jag -smarta Pyret- säger " Jag fryser om mina strumpor" haha. Dagens citat, LÄTT!
Sen åkte vi in till stan där Oriflame hade öppet hus, eller vad man ska kalla det ;)
Sen åkte vi till Blackpool, shopping center. kika runt lite och åt. Så åkte vi hem till mig, och somna i min säng. Efter en halvtimmes skrattanfall åt min anka :D interskämt!

Nu har jag ätit lite mat och så, är über-trött så jag ska gå och sova. Go´natt!
Btw ni har väl inte glömt mors-dag!? Min mamma är BÄST, älskar dig mamoo. Ska bli så kul att komma hem i midsommar och fira med er. Saknar ju er här på Irland.

PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback