Nattsamtal

Vi var ju på bio igår kväll, men först var vi inne på Tesco; jag skulle byta en Tv-sändare åt Dec. Han hade köpt en men den funka inte. Så jag var där inne och fixa en ny, jag fick pengarna tillbaka så jag kunde köpa en ny, när jag kom till kassan och skulle betala, så hade snubben i kassan TUSEN frågor, HAHA tror han försökte stöta lite på mig. "What is it?" "Hows it working?" "Have you had one before?" herregud, tror inte de, tack ändå :p

Idag börja jag klockan 8,15. Men var nere redan vid 8,05 :D När Urs och Dec åkt åt jag lite frukost och sen lade jag Brian och börja städa; Sopa alla golv på nedervåningen, skura alla golv på nedervåningen, städa badrummet på övervåningen, städa ur Grace´s garderob, bytte hennes sängkläder, tvätta, vek tvätt, strök tvätt.
Vid lunch kom Urs hem med Grace, och vi åt lunch. Efter det åkte Urs med barnen och jag satt vid datorn, kolla lite på film, softa ;) Vid kvar i fyra kom Urs hem igen med barnen. Sen åkte hon iväg vid kvart över fyra. Grace spydde på hela sig, och soffan. Det var bara torka. *USCH* Sen vila hon lite och jag mata Brian, fixa middag åt mig och Dec. Så nu har vi ätit och Urs har kommit hem och jag är ledig :D Ikväll ska jag se DH :) Can´t wait!
Eller nu texta Stina och vill göra något. Kanske Carri ikväll då :P eller något annat. Vi får se helt enkelt, gud jag vill att det ska vara Fredag idag, så vi kan gå ut och festa. Var så jävla kul i fredags :)

Saknar alla nattsamtal :( Vad gör jag på Irland? Varför är jag inte i Sverige och har ett vanligt jobb och har kul som alla andra? Just de ja! Jag vill LEVA LIVET och ha kul på Irland, med lite nytt folk. Och få engelska språket. Däför är jag på Irland. :D Men jag saknar ändå nattsamtalen!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback