Nu

Ska jag lägga mig och läsa en bok, och lyssna på musik och äta choklad :P Och bara mysa med mig själv, för att jag tycker så mycket om mig. Jag är ju så jävla bra, så vem tycker inte om mig? ;) Känner mig lite EGO idag, Sry folks!  

I morgon ska jag jobba, men blir nog bara förmiddag med Brian. Eftermiddagen kanske jag tar en sväng på stan, annars blir det soft. Hoppas solen är tillbaka i morgon. Idag har det varit mulet och regn på eftermiddagen :/ Lite tråkigt, men så kan det vara! Stina och trubbel kanske kommer i morgon förmiddag oxå. På kvällen kanske jag ska hem till dom och äta middag. Lite omväxling, tihii. Dec har ju INTE college denna veckan så jag är ledig ons och fre kväll. Dock ska han ut på torsdag kväll och då behövs jag hemma. Men de är lugnt! Kanske ska jobba lördag oxå. Men idag sa Urs att dom kanske hoppar att gå ut på lördag. Och då blir jag ledig. På söndag ska Stinas unge, Lauren ha 6-års kalas på Monkey Maze, Skjut mig i foten.. lixom :D På kvällen/eftermiddagen ska dom ha midddag hemma, och då är jag bjuden. Så då kanske jag ska dit. Vi får se. Det är ju bara måndag än så länge. 


Nej nu väntar boken på mig, hörs! Miss you at home

KRAMISAR

Kommentarer
Postat av: Petra

Många inlägg idag *roligt*
Det är alltid lika roloigt att läsa om dina galna upptåg på Irland..
Hoppas att du mår bra =)

Älskar dig, Kram

2007-05-08 @ 20:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback