30 days of night

Igår var det måndag, vilket betyder bio-kväll för Pyret och Stina :) Vi såg 30days of night: Filmen handlar om en liten stad i Alaska där solen går ner för 30dagar (Det är alltså natt i 30dagar) Vampyrliknande människor attackerar stadens befolkning. Eben, som är sheriff tar sig an att förgöra "vampyrerna" men hur dödar man något man inte kan se pågrund av mörker? Jag tycker filmen var bra, men jag är lite besviken. Trodde den skulle vara bättre. Lite för overklig med alla vampyrer. Men med Josh Hartnett i huvudrollen gjorde det inte så mycket, kunde ju dregla lite efter honom :P
image273
image274image275

Idag har jag jobbat sen halv åtta. Har strukit tvätt, sopat och skurat golvena i köket och hallen. Städat badrummet OCh städat barnens garderober. SÅ nu softar jag lite. Ursula tog barnen på en promenad. Jag ska snart ta och gå ut jag med. Måste gå till posten. Men orkar nog inte gå en längre promenad. Är ganska kallt ute idag. Och jag behöver faktiskt städa mitt rum. Ikväll ska vi nog softa, ska nog inte ses jag och Stina. Men man vet ju aldrig. Ska ut till henne på middag imorgon iallafall, Om jag får låna bilen, hehe :P

nej nu ska jag dra mig, hörs senare kanske. Om jag inte ska träffa Stina lär jag ju sitta här en stund. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback