Dagen so far

Igår baka jag tosca kaka, som vart jättegod :D
På kvällen kom Stina över och vi kolla på Tv och tjöta. Sen åkte hon hem vid elva och då gick jag och sussa, efter en stunds läsande :)

I morse gick jag upp halv sju :S Usch! Satt med Brian och kolla på Tv en stund innan jag plocka ur diskmaskinen, sen städa jag fyra skåp i köket, torka ur och grejer. Sen gick jag upp och duscha. Precis när jag kom ut ur duschen stängdes lampan av, strömen stängdes av. Den skulle stängas av mellan 10,30-11,30 idag, men det hade jag glömt. Tur att jag hann duscha iallafall! Sen tog jag en promend med Brian, gick och posta vykort och sen lämna vi in Declan´s kostym till dry cleaning. Brian somna i vagnen så när jag kom hem lät jag han sova och jag passa på att städa i hot press, Där Ursula och Declan förvarar sina kläder. Hann bara med hälften innan jag skulle hämta Grace på skolan.

När vi kom hem hade Brian vaknat och jag gjorde lunch. Sen städa jag ut lådorna där vi har kastruller Nu har jag snart städat ut ALLA skåp i köket och lådor. Sen kom Ursula hem. Jag satt i lekrummet en stund med barnen och somna nästan. Sen åkte Ursula iväg med barnen. Och jag satte mig här :)

Ikväll ska jag bara softa. Orkar inte göra något. Känner att jag behöver lite förlorad sömn. Ska försöka fixa det ikväll. Men vi får se. Jag lär väl fastna framför Tv:n eller i min bok :P

PUSS

Kommentarer
Postat av: Stina

haha jo jag börjar vänja mig vid att dom är galna efter svenska grejer, har en i england och en i frankrike. Fast hon i frankrike har lugnat ner sig efter ett x antal år där. Men som salt godis, jag hade inte överlevt. Kanske lättare att sluta med godis då förstås ;P

Nu verkar snön vara på gång i alla fall, ska bara få den att ligga kvar också. Nästa projekt :P

Ookaj :) din bror skäller på mig varje gång jag tilltalar honom Christoffer ;P Han babblade också om att byta eftersom knappt ingen säger det.
Jag suktar efter långa namn å många byter bort dom, världen är emot mig.. Hahaha..

Hoppas allt är bra därborta =)

Postat av: Mamma

Hej hej sitter på jobbet läste din blogg vad duktig du är med allt städandet,det skall bli skönt när du kommer hem så du får städa lite här hemma också hi hi....för det gör du väl??? Här sitter vi i Uddevalla snön den bara vräker ner det har kommit ganska mycket snö här hoppas den ligger kvar ett tag.......Fin bild du satt in (Snögubben) det är så man får JULLÄNGTAN....skall snart gå och lägga mig ha det så bra kram mamma love you...

2007-11-13 @ 22:47:41
Postat av: Stina

Det låg allt snö här när jag vaknade förut idag men nu är den borta igen, men det går ju i alla fall framåt..

Nej vi jobbar inte ihop utan är bara kompisar.. Var väl ett tag sen han slutade på cherry's, bra att ha honom så jag kan träna på honom =P

Mjo det har jag ju men tror inte att Viktoria passar mig så bra =P

2007-11-14 @ 16:33:46
URL: http://aprilbarn.blogg.se
Postat av: Ramona

Har varit och shoppat idag ;D 3 st par skor och en jacka (skidjacka) och två stycken cardigans och ett linne och en t-shirt så nu är jag 2500:- fattigare ;D tänkt att man kan slösa så mkt pengar på bara 1½ timme, det är ofattbart haha ;D

2007-11-14 @ 18:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback