Ensam torsdag

Idag gick jag upp tjugo i åtta, var helt seriöst DÖD, usch va trött jag var. Men efter en halvtimme piggna jag allt till. Plocka ur diskmaskinen och sen gick det bara undan. Jag klädde barnen och sen gick jag och duscha och fixa mig. Efter det somna Brian och jag och Grace baka en banankaka, med nejlika :) Jättegod, och det lukta jul i hela köket, VILL HA DECEMBER NU NU NU! :P
Sen städa jag ur kylen, diska alla hyllor och torka ur. Så nu är den jättefin! :) Sen vakna Brian och vi gjorde lunch. Och efter lunchen gick vi ner till Ursula för att hämta en check. Sen tog vi bussen in till stan, var ju flera månader sen jag gjorde det sist med barnen. Vi kom in till stan och gick till STORA leksaksaffären, Smyths. Där gick vi runt i nästan 40min och kolla. Och Grace visa vad hon önska sig i julklapp. Sen gick vi och hämta Ursulas bil, som varit på lagning (eller dom har fixat två bucklor som var på bilen) Det var ganska långt och Grace var nog ganska trött när vi kom till bilen. Vi åkte hem och jag plocka ordning lite.

Sen gick vi ner till spar och köpte citron till middagen. Sen när vi kom hem vek jag lite tvätt och sen städa jag ur dom sista två skåpena i köket. Nu är det bara lådorna kvar. Sen har jag städat HELA köket. Sen myste jag lite med Brian och sen städa vi lekrummet innan Ursula kom hem och vi gjorde middag, fish and chips :) jag fullkomligt älskar fisk, det är ju så gott! Och nu sitter jag här och skriver lite, snart ska barnen sova och jag vet inte vad jag ska hitta på. Kanske tar det lungt och sover tidigt, eller tar en promenad med Ita. Vi får se senare.

I morgon är det FREDAG :D Vilket betyder att dagen skall spenderas med Stina och Mary-ellen, och Therese givetvis :) Vet inte ännu vad vi ska göra, kasnske monkey maze om Grace vill. Tror inte hon vill det men, eller hon vill aldrig åka dit, men när vi väl är där så ÄLSKAR hon det :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback