Fest fredag :D

Mötte Stina och Mary-ellen på monkey maze i fredags, klockan tio hade vi dejt ;) Vi var båda lite sena, hehe. Ita var med också. Dom hade byggt till lite saker på små-barns hörnan. Det var jättekul tyckte barnen, men tror jag och Stina hade mer kul :P
Vi stanna där till strax innan tolv då vi åkte hem till mig och gjorde lunch. Ita gick hem till sig, men kom tillbaka ganska fort. Så även hon fick i sig lite lunch :) Sen lekte barnen och jag strök lite tvätt, medan Stina läste och Ita satt vid datorn. Sen åkte vi ner till Douglas och köpte saker till att göra tosca kaka. Men när vi kom hem var det försent att baka så vi får göra det en annan dag.

Sen strök jag lite till och barnen lekte och sen softa vi. Vid fem åkte jag och hämta Ursula och när vi kom hem satte vi på maten som jag hade glömt att sätta på. Sen kom Stina efter att ha lämnat Mary-ellen hos Yvonne. Efter middagen kom Ursulas bror och ena dotter. Vi hade kaffe och sen åkte jag och Stina till Tesco för att köpa lite dricka ;)

När vi kom hem slängde vi oss in i duschen och sen gjorde vi oss ordning och drack martini :) Vid halv tio kom Ita över. Och när vi var klara åkte vi in till stan. Gick först till Crane Lane och drack cider, sen vidare till The Bailey, och sen skulle vi möta ett par kompisar men dom var på Reardéns, så vi gick till puben mittemot, Washington Inn. Sen kom våra vänner över,  men då skulle dom typ stänga precis efter så vi blev utslängda. Så vi gick till The Bailey igen. Det var ganska kul, typ exakt samma play list som sist vi var där, haha! Men det var roligt ändå, hade ju bra sällskap och så :P Sen när dom stängde var det tre grabbar som ville ha med mig hem Jo jag är populär ;P Nej men den ena grabben hade jag knappt sagt mer än hej till. Knasboll! Sen var det fight mellan två grabbar om Stina. Stackars Stina! men vi kom iallafall till ett beslut och åkte till Wilton, till våra vänner. Där vi drack vin :) Eller iallafall jag. Vi slagga där och sen körde dom hem oss på lördag eftermiddag.

Det var riktigt roligt! Det får vi göra om, hehe :P Nej men wilton grabbarna är superroliga! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback