football lads :)

Torsdag var det upp halv åtta, var ganska seg på morgonen. Gjorde inte så mycket. När alla var klädde gick vi ner till Ursula och hämta bilen, Francesca följde också med. Körde hem henne så åkte vi till Deidree Dunn (Declans förra sekreterare) Grace skulle leka med hennes dotter, Ella. Jag stanna på kaffe sen åkte jag och Grace stanna och lekte. Jag och Brian åkte hem och städa, gjorde alla golv och sen åt vi lunch, innan vi åkte och hämta Grace. Var där strax innan två och kom inte därifrån fören tre. Barnen hade jättekul, Brian också :) Väl hemma softa vi mest. Vid halv fem kom Francesca hem från stan, och vid fem åkte jag och Brian och hämta Ursula på jobbet. Vid halv sex hade vi middag, innan Declan kom hem. Han kom när vi var klara. Efter middagen måla jag naglarna och sen gick jag en promenad med Ita. När jag kom hem igen hoppa jag in i duschen och sen kolla jag klart på Edward sciscor hands eftersom jag och Ita aldrig såg klart hela. Sen somna jag.

I fredags var det upp tidigt och börja jobba, gick ner till dammen med Ita hennes kusiner och hennes faster. Mata ankorna och barnen lekte. Sen gick vi hem och jag plocka ordning lite hemma, innan vi gjorde lunch. Efter lunch baka jag och Grace och vid tre kom Ita över med hennes kusin som snart är tre. Dom stanna inte så länge, men Stina och Mary-ellen kom strax efter dom :) Jag och Stina hade kaffe och tjöta lite. Sen vid halv sex åkte hon och lämna Mary-ellen hos Yvonne. Ursula kom hem och vi fixa middagen, när Stina kom åt vi. Och sen lekte vi med Brian och Grace innan vi åkte till tesco och handla sprit :) Eller vi åkte till Douglas Court, kolla runt lite också. Hitta inget dock.

Åkte hem och blanda drinkar, satt och kolla lite på musik kanalerna innan vi gjorde oss ordning. Sen flumma vi runt en stund innan vi åkte in till stan. Jag svepte en halv liter vin på bussen, så efter en timme i stan, knappt var jag väck, vet inte vad som hände. Det slog helt fel, så Stina körde hem mig med en taxi, jag stupa i säng. Sov fram till sju på lördag morgon :D

Det är iallafall officiellt att jag och Stina INTE kan åka buss utan att bli ut-tittade. När vi gick på bussen i fredags vid tio var det ett gäng grabbar som är typ 15-18 år. Vi har sett dom förr. Dom busvissla när vi kom in i bussen. Vi satte oss ner och dom kom fram till oss, och satte sig bakom oss. Och snacka, typ: "You are beautiful, can I have a kiss" Och massa sånt, vi ignorera dom ganska fett. Sen kom tiggarna på bussen, fyra killar i 35års åldern. Dom börja också, sen satt typ hela bussen och kolla på oss. Och den ena killen satte sig i mitt knä och bara "Can I stick up a dildo in you" URSÄKTA, man säger inte så! Sen satte ena tiggaren på en porrfilm på sin telefon, som dom tryckte upp i ansiktet på oss. FYFAN! Usch, var svinförbannade när vi kom in till stan.

Stina kom hem vid nio och jag messa henne att ta med en toast, men hon svara inte och sen hörde jag Brian så jag var tvungen att gå ner och krama honom lite :) Sen gjorde jag toast och jag och Stina gick upp och låg i sängen och kolla på "Desperate Housewives" Vid ett gick vi upp ur sängen, duscha och gjorde oss ordning, sen åkte vi ner och jag klippte mig, ÄNTLIGEN! såg förjävlig ut i huvudet Sen fixa Ursula mina ögonbryn också, vilket också behövdes! Sen åkte jag och Stina till Douglas och träffa Marika, den finska tjejen. OCh en annan tjej som var tysk. Minns inte vad hon hette. Vi tog en kaffe med dom och sen kolla vi runt lite innan vi åkte ner till Marinan och gick på restaurang :) Åt kina-mat, supergott. Sen åkte vi in till stan och hämta Ita, körde hem henne innan vi åkte till tesco. Sen hem till mig och blanda drinkar, sen gjorde vi oss ordning. Åkte in till stan vid tio tiden. Gick till Platos och tog en drink, sen gick vi till ett nytt ställe (nytt för oss, puben är flera år gammal) Bailey, heter det iallafall. Först var det ganska tråkigt. Stod bara och prata och visste inte vad vi skulle göra. Sen hitta vi ett bord så vi satte oss där. Sen kom det fram en kille, eller kanske ska säga man ?! Iallafall han börja snacka med oss och han sa att han och grabbarna han var med, spelar fotboll för Cork och dom var ute och fira för dom hade tagit sig till semifinal, dom var superroliga, allihopa :) Vi satt där och dom sotd runt oss, haha. Det var en riktigt rolig kväll. När puben stängde snacka vi lite med två av grabbarna innan vi tog en taxi hem. Var hemma redan klockan tre (!) Dom var riktigt shyssta grabbar iallafall, vi får väl kanske se dom igen. Dom sa att dom skulle till samma pub om två veckor. hehe!

image269


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback