Halloween party

I onsdags var det upp halv åtta för att börja jobba. Plocka ur diskmaskinen och gjorde frukost till Brian, sen vakna Grace vid halv nio, hon hade kissat i sängen så jag var tvungen att ta av hennes sängkläder, sen hoppa hon in till mamma en stund och jag och Brian sota lite. Sen kom Grace ner och ville ha frukost. Vid tio kom Ursula ner och jag gick upp och duscha och gjorde mig ordning. Sen duscha Ursula och jag klädde Brian, sen åkte vi ner till Douglas med Ursulas mamma. Köpte lite saker till vårat halloween party som vi hade. Vi kom hem vid tolv gjorde lunch, och när vi satt och åt ringde Declan och sa att om tjugo minuter skulle jag vara nere vid spar för att köra honom till stan. Jag snabba mig att äta upp. Gick upp och städa badrummet och satte på sängkläder på Grace´s säng, sen ringde Declan och jag gick ner, var hemma vid strax efter ett och Ursula och Grace åkte på en gång, dom skulle hämta Francesca på flygplatsen. När dom åkt börja jag sätta upp dekorationerna och blåsa ballonger, sen kom Ita över och hon hjälpte mig att hälla upp ALLT godis i skålar. Sen sopa jag golvena på nedervåningen.

Ita ville låna något att ha på sig när hon skulle ut på kvällen så vi gick upp till mitt rum och kolla. Sen kom Francesca och Ursula tillbaka. Ursula var tvungen att åka på en gång för att hämta sin mamma. Så vi prata lite, och sen kom Ursula hem med Sara (Helens tyska aupair) och Ciara och Emmet. Dom lekte med Grace och Brian försökte allt vara med på ett hörn :) Sen börja alla folk komma, Deidree var över med lilla Amy, hon var jättesöt, och SUPER liten, vägde ingenting!
image268

Sen kom Stina med barnen, och massa folk var här. Det var nog cirka 15barn. Och massa nationaliteter. Det var Svenskar, en tysk, en österrikare, fransmän, Irländare, och halv engelsmän. Hehe! Det var ett lyckat party iallafall. Barnen gick trick or treat, jag stanna hemma med Brian. När alla kom tillbaks hade dom fått MASSA godis, och Grace smartast av alla hade två påsar och visade fram båda, så hon fick MASSA :P Barnen lekte en stund innan dom alla åkte hem, förutom Stina och barnen då :) Men dom åkte också till slut. Vi åt middag och sen softa jag bara. Tog en promenad med Ita.

Kolla även upp flyg för att åka hem och fira jul, tyvärr går det inga tillbaka så jag måste åka tillbaks innan nyår, kanske någon som är nyfiken på att fira nyår på Irland? ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback