Mandag..

.. och ingen bio. Det var val forsta gangen, pa jag vet inte nar. Istallet var vi hemma hos mig, drack varm o`boy och trana cork-iska :P Ursula och Declan var pa smyths och handla julklappar. Nar dom kom hem satt vi och prata lite med Ursula innan hon gick och lade sig. Och sen satt vi vid datorn och lade in bilder innan Stina akte hem till sig.

Borjade som vanligt halv atta igar morse, hade jatteont i halsen nar jag vakna. Men det gick over under dagen. Fixa och dona hela dagen. Strok och vek tvatt. Dammsog lekrummet och plocka ordning. Sen var vi ute och Grace cycklade medan jag och Brian gick. Sen gjorde vi lunch och sen kom Ursula hem och tog Grace till musiken. Jag skulle stada mitt rum men istallet slog jag in mina julklappar. Sen kom Stina och Mary-ellen over vid halv tre, och strax efter kom Yvonne och Frank och hamta Mary-ellen och Stina fick eftermiddagen ledig, FOR FORSTA GANGEN! Sa vi akte ner till mahon point och tog en kaffe, eller jag tog en varm choklad, mest for sakens skull. Sen satt vi dar och chilla lite innan vi kolla nagra affarer, sen akte vi hem och hjalpte Ursula lite med middagen, inte sa mycket. Passa typ barnen. Sen at vi och efter det satt vi framfor Tv:n medan Ursula och Declan lade barnen, sen akte dom ivag och handla och jag och Stina drack varm o`boy och chilla. Gjorde inte sa mycket mer som ni redan vet :P

Nar dom kom hem satt vi och prata en stund med Ursula innan hon gick och lade sig, sen lade vi in lite bilder pa datorn innan Stina akte hem. Jag gick och lade mig, laste en stund och sen sov jag. I morse var det upp halv atta, borja jobba. Ingen vila :P Stada badrummet idag och tvatta lite klader, och vek och strok. Sen var vi ute och lekte pa baksidan. Brian hade jattekul :D Sen fixa jag lunch och vi at, sen somna Brian och jag passa pa att sopa golvena lite. Sen kom Ursula hem med Grace och dom var hemma en stund sen kom Aifoa och dom akte och hamta Jack i skolan och jag akte in till stan. Kolla runt lite och framkalla kort, sen gick jag hem. Och nar jag kom hem satt jag lite vid datorn och sen lekte jag med barnen innan middagen. Och nu sitter jag har, och skriver mitt inlagg for andra gangen. Det forsvann nar jag skulle spara det :/

Nu ska jag gora ett kort och sen ska jag kanske kolla pa stockholm live :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det får bli glögg och mys när du kommer hem sen vid jul.. :)

2007-11-28 @ 18:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback