Tidig Fredag :)

I torsdags kväll kom Declan hem från Barcelona och jag fick en mega stor toblerone :) YUMMIE! Han är för snäller, han behöver ju liksom inte köpa något till mig när han är iväg, förstår att han köper till barnen och Ursula. Men han sa "alla måste få något" :D

Upp tidigt i fredags, som vanligt. Gick över till Ursula och hämta bilen vid tio. Och åkte till monkey maze med barnen :) Mötte Stina, Mary-ellen och Therese där. Sen åkte vi hem till mig och lagade lunch, waffels and razers till barnen och soppa till oss. Supergott!
Sen gjorde vi inte så mycket, hängde mest runt. Barnen var ute en sväng och lekte. Sen lekte dom i lekrummet. Sen satt vi och slöa i teverummet i typ två timmar nästan. Sen åkte Stina och dom hem och jag och barnen åkte och hämta Ursula. Väl hemma var det middag, och strax efter kom Declan hem.

Vid sju hoppa jag in i duschen och börja göra mig ordning. En evighet sen jag var ensam att göra mig ordning, Stina var ju hemma med Therese. Det var allt ganska ensamt. Men jag överlevde. Var klar redan halv nio, då gick jag över till spar och handla top up. Sen gick jag hem och blanda mig en drink som jag drack framför Vänner. Sen kom Stina och Therese och hämta mig och vi åkte in till stan.

Gick in till Crane Lane för en cider (som varje gång vi är ute) Sen gick vi vidare till Long Island för en drink, där stanna vi en stund och chilla innan vi gick vidare till Cubins, tror jag :) Vi var där iallafall och dansa och hade jättekul :D När dom stängde åkte vi hem, och var hemma ute hos Stina strax innan tre. Väldigt tidigt för att vara oss! Men vi hade en jätte trevlig kväll, Stina körde men det var inte så farligt :) Hon hade kul ändå. Men på fredag SKA vi allt gå ut båda två :D Blir kanske sista gången innan vi kommer hem till jul. Så vi får passa på! ;)

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback