Fyra ungar och jag

image266

Det är fredag och vi har slappat mestadels av dagen. Så åkte jag ner till Ursula för att se om hon kunde klippa mig, då visa det sig att hennes bror, David var påväg hem till oss för att lämna sina barn Neofe och Ashley så att han  kunde gå och klippa sig. Jag har väntat på att det ska bli fredag sen i söndags kväll. Och jag har väntat på att klockan ska bli 17,30 HELA dagen, för att jag skulle sluta. Men nu är jag här, hungrig med fyra ungar istället för två. Och utan klippning :S Livet är UNDERBART! Önskar klockan var sju, Stina var här och vi kunde fixa oss inför kvällens utgång, MEN man kan ju inte alltid få som man vill. Usch, KOM hit nu Stina och rädda mig! Hon skulle till tesco och sen köra barnen till Yvonne, så hon kommer väl om en halvtimme hoppas jag.

Var iallafall på monkey maze i morse med barnen och Stina. Det var rätt ok, sen hämta Stina Lauren och vi gjorde lunch när vi alla var hemma. Jag och Stina gjorde supergod makril med pasta och grejer :) Borde öppna lunch restaurang ;) Sen har ungarna lekt. Grace skulle på kalas klockan tre så jag körde dit henne. Hon var jätteblyg och ville inte att jag skulle gå. Efter en timme åkte jag hem med henne. Och sen var jag hemma en halvtimme innan jag åkte ner till Ursula och nu är jag ju här igen.

Som jag sa LIVET ÄR UNDERBART idag :P Ikväll blir det kiwi drink med Stina på mitt rum, senare utgång i stan och vi ska röja. Igår börja jazzfestivalen och det är jazz hela helgen. Utgång idag och i morgon, jobb på söndag. Utgång på Måndag :P

Livet är en fest! PUSS

Kommentarer
Postat av: stina

dar slog du
huvudet pa spiken, livet ar en fest! iaf. med pyret och stina!

2007-10-26 @ 18:55:04
Postat av: Lella!

Va vuxen du ser ut:) ny stil! Gillar den;P Allt bra annars tjejen? Kram från Sverige


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback