Hela veckan lång :)

Har ju inte skrivit på över en vecka, sorry folks!
Men iallafall, förra tisdagen gjorde jag inte så mycket. Eller jo visst kom Stina och Mary-ellen över en sväng? eller nej det kanske dom inte gjorde.
Hmm iallafall på kvällen slöa jag nog, tror jag. Minns inte ;)

Men i onsdags jobba jag. Gick upp på morgonen vid åtta. Gav Brian frukost och klädde honom, sen körde Ursula Grace till skolan. Sen kom hon hem och var hemma kanske en halvtimme-timme innan hon gick till mahon point med Brian. Så jag var hemma ensam och Stina kom över med Mary-ellen. Sen på eftermiddagen åkte jag, Ursula och barnen och bada. Sen på kvällen åkte jag över till Stina på middag :)
Gjorde inte så mycket, åt middag, åkte till Fermoy och sen satt vi bara och tjöta lite innan jag åkte hem. Var hemma vid halv tolv typ, så jag lade mig och läste en stund innan jag somna.

Sen i torsdags var det upp och jobba som vanligt. Stina och M-e kom över och jag passa M-e medans Stina gick och klippte sig hos Ursula. Jag tog med alla tre (Mary-ellen, Brian och Grace) barnen till dammen. Det var jättefint väder, så barnen sprang runt och lekte lite. När vi kom hem var Stina redan där. Hon åkte nästa direkt för hon skulle hämta hennes familjs förra aupair (jasmin) på flygplatsen. Brian sov och Grace lekte lite innan vi åkte till mahon point och käka på donken :) Sen strosa vi runt där inne lite innan vi åkte hem. Och gjorde inte så mycket. Slappa! Sen kom Urs hem och vi gjorde middag, sen åt vi. Urs och Dec lade barnen sen körde jag Declan in till stan. När jag kom hem städa jag lekrummet, sen satt jag på mitt rum och läste typ hela kvällen ;)

I fredags var det slapp-dag, vilket det ALLTID är på fredagar! Stina och M-e kom över på lunch. Sen kom Ita över en sväng och vi gjorde mikrokola :)
Sen gjorde jag appletart till mormorn. Den var bra :) Sen hämta Stina Lauren. Och när dom kom tillbaks gjorde vi inte så mycket. Barnen klädde upp dig till prinsessor :)

image257
 
Vid halv fem gick Stina med barnen till Yvonnes jobb och jag börja med middagen. Sen kom Urs och Dec hem och dom åt. (jag skulle ju ut och äta så jag åt inget) Sen hoppa jag in i duschen, när jag kom ut svepte jag en kopp kaffe och blanda mig en drink :)
Sen måla jag naglarna innan jag sminka och fixa mig ;) Vid halv nio kom Stina, Yvonne och Jasmin och hämta mig, och vi åkte till Douglas, där Yvonne bokat bord. Vi mötte Meraid (Vet INTE hur det stavas) på stället vi åt på. Fick vänta en stund på ett bord, men vi beställde vin :) Sen fick vi vårt bord och vi beställde in maten. Det var supergott! Efter maten gick vi ner en våning till puben :) Tog oss en drink innan vi åkte hemåt. Eller jag och Stina fick skjuts in till stan :) Gick till Crane Lane och chekka läget. Mötte två grabbar som vi mötte på scotts förra helgen :S Sen gick vi till Cubins och dansa loss :) Det var superkul! Sen mötte vi Simon och skulle hem till honom, men vi drog hem till mig istället. Och han drog till sig, Eller till sin vän där han skulle sova.

Vi var hemma vid fyra. Somna kanske vid halv fem, kan jag tro. Sen vakna jag vid nio och var super pigg. Men somna om för att gå upp vid halv elva. Tog en toast och sen åkte vi med Stinas bil till hennes mekanicker. Lämna bilen och sen gick vi hem till mig, drack kaffe och tjöta. Sen gick vi och hämta hennes bil och drog till stan. Gick till insomnia :) Där dela vi bord med två grabbar. Det var superfullt. Satt där en stund sen gick vi till Dunnes, och sen åkte vi till Douglas. Och jag klämde mitt finger i Stinas bildörr. Jag stängde dörren helt med mitt finger emellan. Det gjorde svinont, höll på att svimma, Kände mig jättekonstig hela dagen typ.
Iallafall sen åkte vi hem till mig och kolla på film. Sen drog vi ut till Stina för att passa barnen. Vi gjorde middag och sen kolla vi mest på Tv:n. Vid halv nio åkte Stina till stan för att hämta Mark, så jag lade Lauren.
När Stina kom hem kolla vi på Tv i kanske en timme innan vi somna. Sov kanske tre timmar på soffan innan Yvonne och Jasmin kom hem, då gick ut till Stinas rum och läste en stund innan vi somna.

I söndags gick vi upp strax efter tolv :) Sovmorgon! Gick upp och duscha och sen gick vi in och åt lunch :) Efter lunchen åkte vi in till stan till Insomnia :) Och gissa vilka som satt på bordet bredvid oss, jo grabbarna från lördagen, haha. De visa sig att dom är från Tyskland. Dom var trevliga! 
Sen övergav Stina och Jasmin mig för att åka till Fermoy :/ Så dom körde hem mig och vi hade napp-sökning här hemma. HAHA hitta den tillslut. Sen när ungarna gått och lagt sig gick jag på en promenad med Ita, var ute i typ en och en halvtimme. Sen kom jag in och softa innan jag somna :)

Idag har jag jobbat. Brian var helt omöjlig idag, har gråtit typ hela morgonen, och Grace bara är bortskämd. Och jag vakna på fel sida tror jag. Har varit på jättedåligt humör hela dagen, börjar dock bli bättre nu. Men usch! och sen har jag tappat mitt örhänge :/ Tror det ligger här hemma någonstanns, men kan inte hitta det. Ploppen ramla ur föut när jag stod och strök, det var då jag märkte att jag tappat det. Har kollat i mitt rum, men det är inte där. Och jag har soppat alla golv, men kan inte hitta det :S:S FAN!! Inte min dag som sagt !
Borde nog somna om igen, för att vakna på rätt sida! Men jag ska till banken nu. Så PUSS

Kommentarer
Postat av: kimJ

fin blogg :D Kram KimJ

Postat av: Emelie

Vilket örhänge är de du tappat bort? :S Har du kvar halsbandet förresten? :)

2007-10-08 @ 17:05:49
Postat av: kimJ

Idag ska jag bara vara hemma.. bio varje måndag :P?

2007-10-08 @ 17:47:18
URL: http://Kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback