Hela veckan

I måndags var vi på bio. Vi såg Black sheep en film som handlar om en bonde som gör expriment på får. Fåren blir helt galna och börjar attackera människor. En otroligt konstig och ganska dålig film enligt mig. Kände mig mest äcklad och efter filmen funderade jag starkt på att spy. MEN jag hade ju bra umgänge :) Min lilla pärla Stina var ju med, såklart!

I tisdags var det jobb som gällde. Stina och Mary-ellen var över och vi gjorde lunch. Sen hände inte så mycket mer. Ursula kom hem med Grace och hennes kusin Susie. Vid två åkte Stina och Mary-ellen hem, och strax efter tog Ursula barnen på en promenad. Så jag passa på att softa.
Senare på kvällen kom Ursulas systers man och son. Dom skulle hämta Susie men det sluta med att Ursula fick köra henne. Susie, Grace och Jack var i lekrummet och lekte. Jack måla naglarna på tjejerna, sen när jag kom in måla han nagellack i Grace ansikte (!!) Det gick bort SOM tur var lite skrub med baby wipes ;)

På kvällen låg jag och läste och bara softa. Gick och lade mig ganska tidigt.

I onsdags hade jag Brian på förmiddagen. Gjorde inte så mycket, strök lite och plocka ordning mest. Vid tolv gick jag och hämta Grace i skolan. Och när vi kom hem laga jag lunch, sen kom Ursula hem. Vi gjorde nästan ingenting fram till två då vi åkte och hämta Ursulas mamma för att köra henne till boule. Sen åkte vi till Tesco och handla lite saker inför vårat halloween party på tisdag. Sen åkte vi hem och gjorde inte mycket.

Vid fyra åkte Ursula och barnen och hämta mormor och jag packa min väska eftersom jag skulle över till Stina. Jag åkte till stan vid fem för att hämta Declan. Åkte hem och dumpa honom sen åkte jag till Stina. Eller först till tesco för att plocka upp middagen :P Det var fem byggarbetare som sluta jobba HELT för att spana in mig, i typ tio minuter stod dom och råglodde ;) (jag är smickrad!)
När jag kom till Stina hade jag huvudvärk och var döhungrig. Drack massa vatten och sen börja vi laga middag. Åt inte fören halv nio typ. Men det var SUPEPRGOTT!

Hade lite vin oxå :) Sen satt vi och snacka med Helen och Yvonne ganska länge. Sen skulle vi hoppa i säng, men blev sittandes i soffan. Gick och lade oss vid halv tolv. Och i morse vid sju var det någon vid namn Pyret som var trött. Men det var bara att gå upp och köra hem. Väl hemma var det jobb som gällde.
Vid tio gick vi ner och hämta bilen hos Ursula och när vi kom hem var Stina och Mary-ellen redan här. Vi drack lite kaffe och tjöta lite. Sen åkte vi ner till mahon point för att gå till Tesco, köpte lite saker där. Sen gick vi på marknaden dom har där varje torsdag. Åkte hem och gjorde lunch. Sen gjorde vi cupcakes med barnen. Och vanliga chokladmuffins :D Stina hämta Lauren och kom tillbaka och då lekte barnen, medan jag och Stina chilla :)

I morgon är det Utgång :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback