Invasion

Det blev bio igår :D Och dubbeldejt, haha. Nej men vi träffa två kompisar till en annan kompisar som gick med oss. Det var roligt! Vi såg på Invasion med Nicole kidman. Väldigt bra film, anser jag :) Spännande, och lite skrämmande. Väldigt djup, och realistiskt. (Ska tydligen vara baserad på en verklig händelse, hörde jag. Men vet inte helt säkert)
image263

Var hemma vid elva igår tror jag. Gick och lade mig ganska snabbt. Och jag var helt död i morse. Vet inte vad som är med mig, är verklige jättetrött hela tiden. Gick iallafall upp vid åtta och börja jobba. När klockan var kvart i tio hoppa jag in i duschen, då hade jag; Bytt sängkläder i min och Grace säng, sopat och skurat golvet i köket, städat badrummet, vikit tvätt. När jag duscha åt jag frukost och sen satt jag och kolla på Tv:n med Brian. Han somna och jag med. Så sov jag i typ en halvtimme, sen gick jag upp. Och vi gick och hämta Grace i skolan. Sen kom vi hem och åt lunch. Sen vek jag lite mer tvätt och plocka ordning, sen kom Ursula och nu har dom åkt för att hälsa på lilla Conner. Jag ska snart dra mig till stan tror jag. Måste göra något, annars lär jag somna i min säng :S Har huvudvärk också :/ Tog två piller och hoppas att det går bort snart (paracetamol asså :P)

Ok då blir det Sverige i jul, har inte sagt det till Ursula och Declan än bara. Dom ska ju betala resan så jag borde kanske säga till dom :P Så blir det jul på Liseberg med fam. Järnfors :):) Inte samma parka dock!!

Nej nu ska jag bege mig, ha det bra! PUSS

Kommentarer
Postat av: Toni

Hmm.. kanske borde ta och se filmen.. :)

2007-10-17 @ 20:19:29
Postat av: Mammoo

Ja ja det blir jätte kul när du kommer hem i jul det är bara 66 dagar kvar till jul nedräkningen har börjat.......ja det stämmer blir det jul på Liseberg så blir det inte samma parkerin utan det kanske blir buss hi hi......kollektiv är ju bra att åka..Jag måste bara säga att du är väldigt fin på din blogg kortet på dig är kanon.,,Ja nu skall jag och Lasse bara jobba i morgon och lördag sedan bär det av till RRHHOOOODDOOOOOS jipppppie underbart det blir bra även om vädret inte är helt...hundra........Det kan i alla fall inte bli sämre väder mot vad vi hade i Sverige i sommar...hej hej ha det bra kramar från din mamma samt friggolitpappa VI ÄLSKAR DIG kramar mamma Lasse...

2007-10-18 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback