Jazzfestivalen

I fredags var det FEST. Efter middagen åkte vi till stan och köpte strumpbyxor. Sen hem till mig och grogga :) Gjorde oss ordning och vid tio åkte vi in till stan. Börja med att gå till Scotts för att låna toan. Sen messa Sandra och sa dom var på Crane Lane, så vi gick dit för en drink. Sen gick vill The Slanté, och sen Eddies. Det var hur mycket folk som helst. Gick vidare till Platos, där träffa vi ett par grabbar som drog med oss till Iso bar. Sen gick vi till donken där vi mötte Sandra och Harriet. Satt där en stund, sen skulle vi dra hem. Men gick till Hillbillys istället för att träffa Ted.
Kvällen sluta med ett stop i Wilton och ett i Carrigaline. Innan vi var hemma runt två tiden i lördags :) Jag hann inte klippa mig, eftersom jag var försen. Men nästa vecka hoppas vi!

Vi tog en snabb dusch och bytte om, sen drog vi till stan igen. Gick runt och kika i stan innan vi skulle ta en drink innan på en pub, men den var så fullproppad och varm, så vi drog till tesco och köpte mat och vin. Sen gick vi till Stinas bilparka där vi parkat bilen. Käka middag och drack vin :)
Gjorde oss ordning och sen drog vi till Bierhause, satt där i två timmar lite drygt med en cider, hehe. Det var soft. Dock var det en pollack eller något bredvid mig, som var SVINFULL (klockan var 19,50) han höll på och stötte på mig, Usch!
Sen kom Katharina, en tysk tjej. Vi satt kvar en stund sen gick vi till en pub som heter Cunahans, där stanna vi inte så länge, för det var så jävla varmt, typ som i en bastu. Drog istället till The Roundy. Där vi mötte ett par grabbar vi sett på Bierhause tidigare. Den ena killen kom fram och snacka med mig, en fransk kille. Trevlig men inte direkt my cup of tea ;)

Sen hade jag så ont i fötterna så vi drog hemåt. Var hemma vid ett ungefär, vilket är ovanligt för oss :P Men det var behövligt, mina fötterna är döda!
Nu har vi vaknat till liv och ska äta frukost. Ikväll jobba vi, på varsitt håll. Så jag ska ta ett bad tror jag :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: stina

jassa du sotis... ett stopp i wilton och ett i carrigaline...*skakar pa huvudet* vilket liv du lever..! =P as soft!

2007-10-28 @ 13:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback