Söndag

Brian börja med att sova hela nätter för några veckor sen, han sover vanligtvis till halv sju nuförtiden. Men nu i helgen när jag passa barnen (och skulle gå upp med dom) Så vaknar han klockan fem på morgonen, Jag gick och lade mig vid tolv. Jag var helt död, och kunde döda någon. Jag försökte få honom att somna om men vid halv sex gav jag upp. Vi gick ner och jag satte på Tv:n. Klockan sex somna vi båda två på soffan och vakna en timme senare :) Sen kolla vi på Tv fram till åtta då jag orka göra något. Gav Brian lite frukost och sen vid nio vakna Grace och hon kom ner. Sen strax efter kom Stina ner och vi åt frukost. Sen drog vi iväg och gjorde shoppingen åt min familj. När vi kom hem hade Ursula och Declan precis vaknat. Dom hoppa in i duschen och gjorde sig ordning sen drog dom.

Jag och Stina slappa lite sen drog vi till stan. Körde runt i kanske en halvtimme för att hitta en parka plats. Men det gick inte så vi åkte hem till mig för att hämta Zappern till Stinas carpark, vi kom tillbaks till stan och då var det redan någon som parkat på hennes plats (idiot!) Så vi körde runt fem varv till innan vi hitta en parkaplats i stan. Vi gick till Harveys och käka lunch. Sen kolla vi runt lite i stan, gick till chokladCafeét där vi mötte ett svenskt par från Strömstad :) Dom var jättetrevliga. Vi satt och prata en stund innan dom var tvungna att gå för att hinna med sin buss, men efter fem minuter kom dom tillbaks. Dom missa bussen :D Så vi snacka en stund till tills nästa buss kom. Sen drog jag och Stina på en lite Vps innan vi åkte hem, var hemma vid halv åtta. Kolla min mail, städa mitt rum och vid nio somna jag. Var mega trött :S

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback