Disturbia

I onsdags var det upp klockan åtta och börja jobba, jag var gött sleten. Skulle ju sova tidigt och softa på tisdag. Men istället fastna jag framför Nothing Hill som gick på TV:n och den var inte slut fören halv tolv. Så jag läste en stund och så. Sen somna jag.
Ursula tog Grace till skolan och Declan åkte till jobbet, så jag och Brian var ensama. Men strax kom Stina och Mary-ellen :) Vi gjorde inget alls. Jag gick upp och hämta Grace vid tolv och Stina stanna hemma med bäbisarna och fixa lunch. När vi kom hem var det lunch. Sen åkte Stina och hämta Lauren på skolan och jag stanna hemma med alla barn. Sen kom Ursula hem och strax efter Stina och Lauren. Ursula tog med Grace och Brian till chuckies och jag och Stina gjorde inte så mycket, då messa Mark och sa att han redan slutat. Så hon lämna Lauren och Mary-ellen hos mig och åkte och hämta honom.
Sen lekte barnen själva och vi kolla musik :D Sen åkte vi till mahon point och in på Tesco för att handla lite middagsmat. Sen åkte vi till Stina och softa lite. Sen åt vi middag när Yvonne kommit hem. Sen drog jag och Stina på bio :)
Såg Disturbia en skräckis, inte så bra. Var mest gulli-gull. Var mer romantisk än hemsk. Men vissa delar var allt lite creepy. Den funkar.
Handlar om en kille som förlorat sin far och slår till sin lärare och får därför husarest i tre månader, med fotboja och kan därför inte lämna sitt hus. Han börjar spionera på grannarna och upptäcker något som han nog helst önskar han inte gjort.
image236
image237

Idag har jag inte gjort så mycket. Åkte ut till Monkey maze och mötte Stina klockan tio. Sen åkte vi hem till mig och käka lunch :) Sen kom Declan hem och åt lunch, och åkte igen. Stina och hämta Lauren. Sen gick jag till affärn och köpte mjölk och bröd. Sen har barnen lekt utomhus mestadels av dagen. Vid fyra åkte Stina och barnen hem och jag passa på att stryka tvätten. Sen åkte jag och hämta Ursula och sen har vi ätit middag. Idag ska jag inte möta Stina utan vi ska softa på varsit håll, och idag SKA jag softa. I morgon blir det utgång, och lördag blir det jobb. Söndag ska Yvonne springa tjej-maratonet. Eller det är inte ett maraton, men 6km :) Så vi ska hjälpa Frank med att hålla ordning på barnen i stan, och självklart se när Yvonne springer i mål :) Sen blir det kanske mys på kvällen. Sen är det en ny arbetsvecka sdom startar. Men jobb måndag och fredag kväll. Och mys med Stina ;)

Nej nu ska jag upp och lyssna på musik och softa med min bok, eller kanske sova?! Nä, det är nog liiite för tidigt, klockan är bara åtta :) PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback