FREDAG 21/9

Och det var utgång :D
Jobbade ju på dagen. Gick upp på morgonen vid åtta och körde Ursula till jobbet och sen softa jag lite innan Stina och Mary-ellen kom över och vi åkte och bada allihopa. Sen åkte vi till donken på lunch. Vi satt där i nästan två timmar tror jag. Och Mary-ellen kissa på sig på golvet, haha! Sen åkte vi hem till mig och gjorde inte alls så mycket. Stina var tvungen att hämta Lauren i skolan så hon åkte vid två tiden. Brian sov och tjejerna lekte medans jag baka bullar (äpple & kanel, kokos och vaniljbullar) Mycket bullar blev det! Supergoda :) Sen gjorde jag köttfärsås också! Sen ringde Stina och sa att hon skulle hämta Mark samtidigt för det var så mycket trafik, så hon kom inte fören strax innan fyra.
När jag höll på att baka hörde jag tjejerna som var i lekrummet och skulle städa asgarva och M-E säger "WOW Dude!" Jag går in och kollar vad dom gör: Grace lägger upp ett målarblock i bokhyllan som glider ner, Mary-ellen står två meter bakom och skrattar så mycket så att hon ramlar baklänges medans hon säger "WOW, dude!" haha Fatta att jag garva, Grace lade upp boken flera gånger och den bara gled ner, och M-E Garva som tusan! SÖTPLUTTAR :D

Stina kom tillbaka med Lauren och Mark vid fyra och då stanna dom bara en kort stund och lekte lite sen åkte dom hem. Och jag städa undan, sen åkte jag och barnen och hämta Ursula på jobbet (Declan är på college nu varje fredag ett bra tag framöver) Så vi åt middag, och sen lekte jag med barnen en stund eller vi busa :) haha asgarv! Sen softa Ursula och barnen lite medans jag städa mitt rum och valde kläder att ha på kvällen. Sen lade Ursula Brian och jag och Grace kolla på TV:n. Sen kom Ursula och kolla lite, innan jag hoppa in i duschen. När jag kom ut kom Stina :D Vi fixa oss på mitt rum med varsin grogg :P Sen kom Declan hem och gav mig min lön, sen åkte vi in till stan. Gick till Long Island och tog en drink innan vi skulle möta Marika på penneys. Mötte upp henne och tog med henne till Old oak, där det visar sig att jag och Stina blivit portade, fråga mig inte varför :P Men man ska ju bli portad någon gång också ;) Så vi gick till Waxys och tog en öl innan vi gick till Platos och fortsatte drickandet. Innan Cubins öppna och vi gick dit. Jag och Stina är ju numera VIP där så vi kommer in gratist :) Ena stället är vi portade på andra är vi VIP, inte illa :) Vi träffa ett gäng grabbar där som vi följde med hem på efterfest. Vi råka tappa bort Marika i bara farten, men hon överlevde :) Sen var vi hemma vid fyra på morgonen, softa lite och prata i köket innan vi slockna i min säng image240image242image243
Vad gör Stina?! :) *smajl*

Kommentarer
Postat av: stina

snygg bild! haha...pinsamnt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback