FROSTNATT :S

Jobba ju igår och vi åkte till monkey maze med barnen. Det var superkul. Jag klättra omkring med barnen, var helt slut efteråt typ. Grace och hennes kusiner drog mig upp och ner, ner och upp, runt alltihopa, genom dom MINSTA hålen och trångaste ställene. Men KUL var det :) Jag och Stina ska dit imorgon med bus-ungarna. Bäst att åka dit tidigt för då är alla barn i skolan ,och då är vi ensama!
Vi var iallafall på monkey i närmare två och en halvtimme. Det bästa var när jag satt i bollhavet med Brian så kom Grace in och fråga om jag ville ha tea eller kaffe för dom skulle gå och köpa, jag sa cappuchino, men Grace kunde inte uttala det, så hon hade sagt till Urs att jag ville ha en "dino" haha, Urs fatta inte vad hon mena så hon kom tillbaks och jag sa bara kaffe, då gick hon till Urs och sa tea, HAHA :) Så jag fick tea, men men det funka ju ;)

När vi kom hem gjorde vi middag och sen när Declan kom hem och dom satte sig ner för att äta smög jag iväg, åkte över till Stina och hade middag. Efter middagen åkte vi och köpte GODIS! :) Och vet ni, dom hade lakriskolor som är sådär syndigt sega och goda, dom är svarta med en vit spiral i mitten, YUMMIE! Vi åkte hem till Stina och frossa innan vi gick och lade oss. Sen gick vi upp vid sju i morse och jag åkte hem, och det var fan fittkallt när jag åkte hem. Det var tillochmed frost på rutorna så jag fick slänga på kokat vatten, På irland när det är frost så kokar man vatten och slänger på rutan. Isskrapa vad är det lixom!? Skulle vi slänga vatten på rutan i Sverige skulle den ju spricka, knas-irland :)

Väl hemma hade jag blivit varm, men gud va kallt det var. 3c när jag kom hem kvar i åtta. Brr! Börja jobba och Urs och Dec åkte till jobbet, utan tårar från Grace. Hon har faktiskt varit jätteduktig idag, inga probs överhuvudtaget, min lilla prinsessa. Hon blir ju så stor, tänk att jag snart varit här ett år nu, och hon har växt så mycket och blivit så vuxen. Runt tio kom Stina och M-e vi gick ner till dammen och mata ankorna, det var ju jättefint väder då. Solen var framme och himeln var blå och det var sådär friskt kallt, vi pälsa på ungarna, säkert alldeles för mycket. Men dom frös ju iallafall inte :) Alltid jag och Stina!

Vi kom tillbaks lagom till lunch och efter lunch gick jag och Grace ner till Ursula och hämta bilen sen åkte vi till Douglas Court och köpte strumpisar, sen hem till mig och Stina drog och hämta Lauren. Jag tog hand om tvätten och när jag hämtat strykbräddan och skulle stänga dörren var Brians lilla hand där så jag råka klämma honom :/ Stackarn, det gjorde säkert JÄTTEONT, han vart alldeles blå och röd och svukken, men inget brutet. Svullnaden och det gick ner så nu vart det bara lite rött kvar.
Sen kom Stina och Lauren och Brian somna, och jag strök tvätt medans tjejerna lekte :) Sen vid fyra drog Stina och barnen. Jag softa massa då, kolla lite TV och typ så. Sen kom Ursula och efter det kom Declan och vi åt middag och sen lekte jag och Grace med Playdoh och nu sitter jag här. Ska ut och gå med Ita snart så fram tills dess ska jag softa i min säng med min musik och bok :D Later, tills vidare bjuder jag på två bilder från Frankrike :)

image248 
Jag och Brian på stranden i Mimizan
image249 
Jag och Grace på puben kvällen innan jag åkte hem :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilka mysiga bilder på dig å barnen..
Kramiz

2007-10-02 @ 14:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback