Lördag 22/9 och Söndag 23/9

I lördags gick vi upp vid ett och käka brunch :) Sen åkte vi in till stan när vi duschat och sånt. Gick runt en liten stund innan vi åkte till Carrigaline och hämta Mark för att köra honom till stan. När vi släppt av honom åkte vi till Tesco för att köpa snacks :) När vi kom hem till mig börja jag jobba. Först fick jag sminka Ursula, hon vart jättenöjd :D Sen läste jag en saga för Grace och lade henne. Vid åtta körde jag in Ursula och Declan till stan. Körde vägen förbi Douglas och in på Tesco (igen) köpte Cola och en film (Save the last dance) sen plocka jag upp Marika och åkte hem till mig, där Stina passa barnen :P Ita kom även över och vi beställde pizza. Eller Stina och dom åkte och beställde medans jag stanna hemma och häll ställningarna. När dom kom hem med pizzan var jag utsvulten. Vi slängde på en film (Bridget Jones Diary 2) till pizzan. När filmen var slut gick Ita hem och Stina körde hem Marika. När hon kom tillbaks gick vi och lade oss. Brian vakna vid tjugo i sex men somna om. Och Grace vakna vid halv sju och ville in till mamma, jag bar tillbaks henne till hennes säng men mamma kom och hämta henne. Sen vakna Brian kvart i sju och vi gick upp. Grace kom ner kvart över men stanna bara en stund innan hon gick upp igen och somna om. Sen kom hon ner vid åtta men upp lika snabbt. Kom sen ner vid halv nio och ville ha frukost. Så hon och Brian åt medans jag gjorde ingenting. Vid halv tio (?) kom Stina ner och vi käka frukost innan vi gjorde oss ordning. Sen åkte vi och gjorde min familjs vecko-handling med barnen.


När vi kom tillbaks en timme senare var Urs och Dec uppe. Urs var hos sin mamma, och Declan åkte upp dit med Grace och lämna bilen medans jag och Stina packa upp. Sen kom Urs och mormor hem och jag gav Brian lunch, sen åkte jag  och Stina ner till dammen och hämta Mary-ellen som vi skulle passa ett par timmar. Vi åkte in till stan och käka lunch, sen satte vi oss på ett fik och satt där i typ tre timmar. Ita kom en sväng och sen även Marika. Sen gick vi lite på stan innan vi åkte hem till mig på middag :) Efter middagen kolla jag och Stina på film och käka Doritos :D:D Sen åkte hon hem och jag skrev vykort innan jag somna.

image244PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback