Måndag och biokväll :)

Måndagen var jag trött :/ Gick upp vid åtta och börja jobba. Hade Grace och Brian fram till ett medan Urs gjorde ärenden. Stina och M-E var över på lunch. När vi käkat åkte Urs och barnen iväg. Grace skulle på musik-klass och Brian skulle på hälsokontroll efter det.


Jag och Stina gick en promenad, till banken och posten. Sen frossa vi i choklad innan dom var tvungna att åka hem. Jag städa undan alla mina sommarkläder :) Så nu är det byxor som gäller. Sen kom Urs och barnen hem. Och sen Declan vi käka middag, sen drack vi tea. Jag passa barnen medans Urs och Dec gick ut och röka. Vi måla lite :) Sen åkte Urs iväg på salsakurs! Hon ska dit nu varje Måndag I tolv veckor framöver, så jag ska hjälpa Declan lite. Declan lade Brian medans jag passa Grace. Sen lade han Grace och jag drog på bio med Stina :) Vi såg på superbad. En lite grabbig film antar jag, var mest killar där :) den handla iallafall om tre killar som snart går ut high-school och vill ha sex innan avslutningen. Dom får sin chans när dom får frågan att fixa alkohol till en fest. Lite American-pie stuk faktiskt. Men bra, hade sina stunder. Ganska rolig faktiskt :) Sevärd iallafall!


image245
image247














image246




















enjoy today :) PUSS *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback