Senaste månaden :O

Oj oj oj Jag är verkligen jättedålig på att uppdatera. Ursäkta mig :(

Här händer ju inte så mycket, vi har varit ute och festat och jobbat. Förra helgen tog vi en lunch pint med våran musiker :) klockan ett på lördag förmiddag satt Pyret och Stina och tog en pint med guiness till lunch, tillsammans med en scone. Perfect lunch :P Efter två pint och lite lulliga (var ju ute dagen innan) gick vi på klännings sökning, gick inget vidare. Så vi gick och åt istället, mycket bättre! Sen bar det hem till mig för en snooz innan vi skulle ut och dansa. Vi hade riktigt trevligt, Malin var med oss och finskorna.

Jag bar min fina hatt, och varenda jävel skulle ju låna den, det vart näsan bråk om det på dansgolvet, snacka om att vara poppis ;) Vandrade sedan runt i stan i en timme och frös nästan ihjäl, men sedan kom en taxi. Han körde hem oss och vi somnade gott.


På söndagen var det ju Stina STORA dag :) Vi var över hos hennes familj på middag och tårta. Spelade buzz med barnen också. Sen åkte vi hem till mig och hade funderingar på att gå och bowla, eller ut och dansa. Det slutade med en pizza framför Tv;n hemma hos mig där vi kollade på 8 mile. Sen drog sig Stina hemåt och jag somnade.


Ursula åkte till Rom i söndags eftermiddag så det var full rulle denna veckan. Jag hade ju barnen hela dagarna, medan Declan jobbade. Han var hemma runt sex varje kväll. Så i måndags var det bio kväll igen :) såg "fools gold" Den var väl inte så bra, tur att Matthew är snygg och Hudson är så söt :P Den var helt ok.


I tisdags var jag över hos Stina och kolla på DH :) Och igår var de puben som vanligt. Ursula kom hem igår kväll så nu styr och ställer inte jag längre, (haha, bara nästan) I morgon ska vi jobba hemma hos Stina så det blir lugnt och på lördag jobbar vi hos mig, men på söndag ska vi slå klackarna i taket och skaka rumpa så det ryker :)


Föra veckan var vi på bio och såg "Awake" med Jessica Alba, jag gillar henne men filmen var en besvikelse och inte så trovärdig. Trodde den skulle vara mycket bättre efter att ha sett trailern men icke. Så den är ingen jag rekomenderar!


Var har mer hänt?

Mjae inte så mycket, vi letar klänningar och det går inget vidare. Partyt är nästa Fredag :/ Men det ska nog gå, Seamus har lovat att berätta för alla gäster att vi kanske inte dyker upp pågrundav klädbrist ;) Stina tog ju med sig jäst från Sverige så jag har bakat kanelbullar, som inte blev något bra alls :( Men jag gjorde äpplemos i veckan som vart riktigt bra :) Vill ha mammas nybakta bullar! Och söndags stek med svartvinbärsgelé, gud vad gott!


Fredrik kommer nästa fredag, om exakt en vecka i morgon :) Ska bli jätteroligt att du kommer. Ser verkligen fram emot det. Sen kanske Ramona kommer i maj, vore superroligt! :) Du är ju Stora tösen nu så då kan vi gå på puben.


Vad har jag mer att säga, jo min hatt försvann i lördags när vi var ute :( eller jag fick inte med mig den hem, jag vet vem som har den så det ska nog gå att ordna. Men personen vet inte riktigt vart den är! Stina är jättearg :P


PUSS O KRAM så länge


Kommentarer
Postat av: lena hulten

Hej vännen.Kul att du är tillbaka.Har kollat och kollat.Måste ju kolla vad du gör där på Irland. Här i England är d ok. Men längtar hem.Kan inte åka hem för jag ska få ny behandling tyvärr.Men jag är ok. Hoppas partyt blir jätte kul.
Massor med kramar från X-mamma i England

2008-04-25 @ 19:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback