Långhelg :)

I fredags jobbade jag som vanligt. Tog en promenad på förmiddagen med Malin och Ais. Sen stanna de på lunch och barnen lekte utomhus. Vid två kom Dee och hämta Ais och Malin stannade en stund innan hon gick till Douglas. Jag fyllde upp poolen till barnen, men Brian var lite dålig så han tyckte inte det var så roligt :S Han lekte istället med annat, Grace däremot Älskade det :p Jag fixa lite i huset och Ita var över en stund. När Ursula kom hem åt vi middag, sen tog vi det lungt. Declan kom efter ett tag, och sedan även Malin :) Vi åkte på bio, skulle se på "The love guru" tänkte vi, men ångrade oss i sista minuten och såg Batman, The Dark Knight istället. Den var bra, men lite seg emellanåt. Är ju gansla lång. Vi kom inte ut fören vid ett :p Jag körde hem Malin och sen åkte jag hem.
På lördagen tog jag en ganska lång sovmorgon :) Ita kom över och gjorde pannkakor till frukost åt mig :) Fast jag fick steka dem själv, eftersom hon behövdes hemma. Sen kom Malin över och vi åkte till Douglas court, kollade lite och köpte mat. Åkte sedan hem till mig där de packades, de skulle ner till mobile. Jag hjälpte dem lite, sen när de hade åkt satte sig jag och Malin i hammocken och softa lite. Lagade sedan mat och sen gjorde vi marräng swissch (Stavas??) till efterrätt, YUM!
Jag skulle sitta barnvakt åt Ursulas systers barn så vi tog hand om disken sen körde jag hem Malin innan jag åkte till Douglas. Skulle vara där vid halv nio. Barnen var vakna när jag kom, men bebisen somnade innan föräldrarna hade åkt, sen när de hade åkt lade sig de andra två. Så det var ganska lungt. Lite tråkigt men jag överlevde, somnade nästan på soffan :p De kom hem vid tjuo över tre. Var ganska trött då. Men åkte hem till ett tomt hus :S Fick efterfrågan att komma på fest, men kände inte riktigt för detta klockan fyra på morgonen. Eller jag kände för det, men jsg var smart och sa nej! För på söndagen åkte jag och Malin ner till min familj som var i mobile.

Det var en festival på där, inte så mycket och se. Mest gamla bilar och traktorer. Stannade på middag med min familj sen körde vi hem till mig och korkade upp vinet :) Softade lite innan vi började göra oss ordning. Tog oss iallafall in till stan. Och in till long Island. Där de var glada att se oss :) Vakten bugade sig för oss, hehe. Väl inne fanns HELA dublingänget i stort sett. Lenny, Philip, Garry, Stevie, Erik. Ah Stina TYP ALLA! :P
Stannade där tills det stängde, gick då till the Classic eller till nattklubben över Wagamama´s. Där inne träffa vi Philippe :) och hans kompis Will. Sprang även på Alan och hans bror, sjukaste någonsin. Är nog fan ett år sen jag såg honom sist, ojoj! Det var riktigt roligt där iallafall :)

På måndagen var vi sega sega, klädde oss inte fören vid halv tre haha. Åkte till Blackpool shoppingcenter och jag köpte lite presenter, sen körde jag hem Malin eftersom hon skulle jobba. Jag åkte hem till mig och lagade middag, efter det somnade jag på min säng :p Vaknade vid åtta när Urs, Dec och barnen kom hem. Mamma ringde då oxå. Sen satt jag, Ursula och Declan ute och snacka med lite vin :)

Igår, tisdag jobbade jag. Vi gjorde inte så mycket eftersom vädret var kasst. Åkte ner till Malin en stund och lekte innan lunch bara. Sen på em åkte vi allihop ner till mobile för att hämta en fläkt. På kvällen tog jag och Malin en promenad sen dela jag och Urs en flarra vin :P Satt ute och prata fram till nästan tolv. Sen gick vi och lade oss. I morse vakna Brian halv åtta, så jag gick upp vid åtta och strök massa tvätt. Ursula åkte för att hälsa på hennes kusin. Så jag och barnen gick ner till dammen där vi träffa Malin och barnen. Kom hem lagom till lunch och när vi ätit upp kom Ursula. Hon åkte för typ en timme sen, skulle köra sin mamma och hälsa på sin syster. Jag slöar som vanligt :P Funderar på att ta en promenad, för vädret är ganska fint. Men jag kan inte finna motivering :/

Bara Tre (men denna dagen är nästan över) dagar kvar, Stina :D :D :D :D
Och om En Vecka Landar jag i Sverige, lunch tid! Drar nog ner till Skåne då. Kommer upp på fredagen igen, och helgen spenderas nog I gbg. Kan möjligtvis ha en lägenhet tillgänglig om någon vill kommer ner :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback