O´boy är sååå gott! :p

Jag var duktig och tog mig en promenad :) Efter det tog jag en kall dusch. Vädret var jättefint och varm, så jag satte mig i hammocken och läste en stund. När barnen hade somnat färgade Ursula mitt hår, färgen hade gått ur lite. Sen kom Malin över och vi kollade på "sex and the city" och drack O´boy :) yum!
I morgon hoppas vi på fint väder! Ska över till Malin med barnen iallafall, vi får väl se vad vi hittar på. Kanske ska baka chokladgrottor.

Mamma, Jag vill ha: Fiskgratäng, Fläsk med löksås, Grillat och Kassler på risbädd när jag kommer hem :) OK? Jag kan laga det, bara jag får det. Yummy, hehe

Nej nu ska jag sova, PUSSAR så länge

förresten vad har hänt?? INGEN kommenterar? :( Jag vet jag är usel på att uppdatera, men jag vill ändå ha kommentarer..

Kommentarer
Postat av: fredrik

fläsk med löksås är så jävla gott jag vill oxå ha ;)

2008-08-07 @ 09:40:16
Postat av: mamma

Hej Hej!

Kommit hem från arbetet ett riktigt slit kollovecka.Nu ledig tills på tisdag.Det är klart du skall få dina favoriträtter när du kommer hem,får väl tala om för Fredrik när vi skall ha fläsk och löksås så får han komma och våldgästa oss och äta han med hi hi..Nu kommeer du snart hem det skall bli himla kul jag ringer dig på måndag eller tisdag.Kramar Mamma love you Lasse hälsar så gott.

2008-08-10 @ 20:24:45
Postat av: Petra

Hej sis,



Vi kommer nog farande på måndag skulle jag tro..

Vore kul att träffa Fredrik nu när vi är hemma, har hört såååå mkt om honom och är ganska nyfiken vid det här laget =)



Hoppas resan hem går bra!

Love you!

2008-08-11 @ 11:15:15
Postat av: Malin

Oboy! :D

Halsa Sverige!

2008-08-12 @ 21:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback