Mini-jul :)

Nu kommer jag alldeles snart hem :D

Här hemma har dem nu julpyntat och i onsdags kväll för Ursula för sig att hon ville ha en gran i köket (Vi har redan en i storarummet) sagt och gjort, De gick ner och köpte en gran som vi pyntade. Så nu är det Jul även i köket.

Annars händer inte så mycket. Jobbar på som vanligt. Idag var vi på monkey maze med barnen och igår bakade vi pepparkakor i två timmar. Blev ett par stycken :p


Förra helgen var vi hos Stina. Hennes barn har varit med att sätta upp en pjäs, Alladin. Så vi var och kollade på dem på lördagen. De var jättedukiga :)

Sen drack vi lite vin och äggtoddy när vi kom hem. På söndagen var vi jätteslöa och sov fram till halv två, åt brunch och gjorde oss ordning. Var i stan vid fem :p Handlade lite och sen tog vi ett glas vitt på The pav innan Carina skulle hem och jobba, och vi andra åkte till tesco.


Ikväll gör jag inte så mycket. Jag jobbar i morgon bitti. Carina jobbar ikväll. Stina och Malin har åkt till Mallow. Jag, Carina och Ita ska åka ner dit i morgon när jag slutat. Så ska vi ha lite mini-julafton :) Tomtegröt, glögg, mintkyssar och paket :D


Kommentarer
Postat av: Jaana

Vad mysigt med en gran i köket! Själv känner jag ingen julstämning alls än, tyvärr.. så mycket i skolan att julen liksom inte hinns med :(

Postat av: Toni

Låter mysigt :)

2008-12-13 @ 11:48:27
URL: http://deetoy.se
Postat av: Petra

Ska ni inte lussa också?

2008-12-13 @ 16:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback