Utmaning

Jag har blivit utmanad av Emelie

Reglerna är:

  1. Publicera reglerna på din blogg.
  2. Svara på sex 8-sakerna.
  3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 Favoritprogram

  1. Desperate Housewifes
  2. Top model
  3. Jag
  4. kollar
  5. sällan
  6. TV:n

8 Saker jag gjorde igår

  1. Vaknade
  2. Gjorde smällkarameller med barnen och tjejerna
  3. Längtade efter julen
  4. Åt lussekatter och julskum
  5. Körde bil
  6. Gick på sista kvällen av min filosofi kurs
  7. Drack vin :)
  8. Packade inför helgen

8 Saker jag ser fram emot

  1. 23 December då jag åker hem till Sverige :)
  2. Träffa alla där hemma
  3. Julfest I Mallow
  4. 3 Januari då vi ska ha mini jul I Borås
  5. Julmat!!
  6. 2 Advent
  7. Julafton
  8. Nyår

8 Favoritresturanger

  1. Amicus
  2. Café bar Delhi
  3. Milano
  4. Coffe nosh
  5. Zanzibar
  6. Bambo
  7. East Village
  8. -

8 Saker på min önskelista

  1. En vit jul !! :)
  2. En resa till Belfast
  3. -
  4. -
  5. -
  6. -
  7. -
  8. -

Känn er alla utmanade :)


Kommentarer
Postat av: Söderlund

FHM, Moore, eller kankse Slitz?

Att (om) din pojkvänn läser herrtidningar, eller

killar i största allmänhet: Vad tycker du om det?

Det är vad Söderlund ställer sig idag under dagens

diskussionsinlägget och jag hoppas att även du vill

vara med och dela med dig av dina uppfattningar i

ämnet. Ta chansen även du att vara med och diskutera

i en av de snabbast växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand och ha en fortsatt underbar dag.



Att/om du gillar bloggen, betyder - massor.



Mvh

Postat av: bella

ja lägga ner bloggen men vet ej. saknar dig me massor kram kram bella

2008-12-05 @ 17:47:03
Postat av: Emelie

Hello sunshine :)

Snart är du i Sverige sakna

puss puss

2008-12-12 @ 07:44:12
URL: http://tenshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback