Sverige

Japp jag var i Sverige över helgen, men det verkade inte många ha uppmärksammat :/ Märkte det på min tysta telefon. Men så är det väl, folk glömmer av en när man flyttar långt. Tråkigt, men så kan det vara!
Fick en trevlig överraskning iallafall, Lasse hade ordnat med Em att hon kom hem till mig och sa hej när vi körde förbi grästorp, det var kul att ses. Även fast det var jättekort! :( Men så är det! Skulle även träffat Fredrik under helgen, men det strula och skit. Men han kom och vinka av mig på flygplatsen :)

Så helgen var allt bra, dopet gick bra och det var jättekul att träffa familjen igen. Tyvärr var jag sjuk, började redan på fredag morgon, gick upp och klädde på mig sen när jag vänta på taxin kände jag att jag var lite dålig, ryckte på axlarna åt det när taxin kom.
Gick till gaten på en gång, eftersom jag redan checka in på nätet. Flyget var lite sent, men väl på planet hade jag världens yrsel, kände mig svimfärdig och illamående, började kallsvettas och fick gå från min plats för att andas. Mådde sen lite bättre, vi lyfte från Cork och väl i Dublin, en halvtimme försen var jag på topp igen.
Behövde inte checka in där heller utan gick till gaten där jag satt och tog en kaffe med mig själv och messa med lite vänner som var nere i Cork, kände mig väldigt ensam.
Sen kom jag på planet och mådde verkligen bra, skulle ju snart vara i Sverige igen. Vi blev dock en timme försenade :(

För att göra helgen kort, jag var superdålig men överlevde dopet som var jättefint :) Jag är ju Vilmas gudmor, så jag kunde inte stanna hemma även fast jag var dålig. Efter dopet och allt åkte jag hem till Petra drack varm sprite (Irländskt recept, som funkar!) och sov. Vakna upp en drygt timme senare, eller Petra väckte mig, och jag mådde bättre. Vi gick över till Barbro där vi åt massa god mat :D Sen körde vi till Grästorp på natten och jag stupa i säng när jag kom hem vid tre. På söndag var det upp tidigt för att flyga hem, Fredrik kom till flygplatsen och vinka av mig :) Kom hem till Cork, sent men välbehållen. Stina väntade på mig och vi gick till puben, för att få prata ostört :P

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Me love You


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback