Tisdag

Gud vad jag var trött i morse, usch! :S Efter att Declan, Ursula och Grace lämnat huset åt jag och Brian frukost sen kolla han på Tv:n medan jag sov i en timme typ, eller jag halvsov. Efter Itas middag igår gick vi ju ut; Jag, Stina och Ita gick till The Roundy, och Shane gjorde oss sällskap efter en stund.
Alla som var på middagen var inte över 18 och kunde därför inte gå ut, sen var ju alla tvungna att vara hemma typ innan nio. Om man säger så,  Itas vänner är väl trevliga men inte direkt på samma nivå som Stina och mig själv :P

Var iallafall hemma vid halv tolv och somna ganska fort efter, var svintrött :/ Och lika trött var jag typ i morse. Men jag har tagit mig igenom dagen :) Hämtade Grace i skolan och sen hem och gjorde lunch, efter det lade jag Brian och strax efter kom Ursula hem. Efter en timme åkte de alla iväg och jag, Ita och Shane gick och hämta Ita´s bror. Sen åt vi tårta (som Ita fick igår) Sen hämta vi hennes mamma och bror i stan, nu är jag hemma och ska snart sätta på middagen, ska äta tidigt idag. För Ursula ska iväg på en removel, tror jag det var.

I morgon ska jag fixa mitt hår :D Så jag ser fräsh ut på lördag, när ALLAS ögon ska vara på mig, hehe. Nej de ska vara på lilla Vilma! Sötplutten

Ikväll är det Dh på Tv:n,missade ju det mesta förra veckan eftersom Ursula och Declan kom hem när det var på. Men jag såg lite :)
Sen ska jag sova DIREKT efter det, annars lär jag vara DÖD imorgon :S

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback