Torsdag

I morgon är det utgång :D Sommar-tema! Ska bli super kul.
Har precis pratat med Freddan en bra stund :) Alltid roligt att prata lite med er där hemma i Sverige. Hoppas allt är bra med er andra?
Kan inte ni alla mina vänner skriva lite om vad ni gör nuförtiden? Jag vet ju knappt vad någon av er gör, men ni vet vad jag gör, hehe..

Förresten var ju på puben igår och lyssnade på Seumus, som alltid är lika bra. Han kanske ska spela på vårat party :D Vi fråga honom och han skulle kunna göra det. Vi ska prata lite mer någon annan dag om pris och sånt. Men Yvonne tyckte det var en jättebra idé!

Idag har jag jobbat, Brian vaknade i morse och hade fått vattenkopper, (nu när Grace är frisk) Men han måste få det någon gång. Tyvärr kommer han inte kunna gå på Amys och Coners dop på lördag, så jag erbjöd mig att ta honom, det är ju inte dirkekt så jobbigt, han är ju bara söt :)

Ska nog snart ut och gå en sväng med Ita :) ska bli gött och komma ut. Hon skulle komma över senare, typ efter nio så. Skulle egentligen städat min garderob ikväll, men sen ringde Fredrik så, jag struntar nog i det. Kan göra det en annan dag.

PUSS så länge

Kommentarer
Postat av: Mammo

JA JA det var hemskt vad den där Fredrik ringer och stör dig hela tiden ....då liksom stannar din Värld upp huppie eller jippie..ja ja städa garderoben kan du göra en annan dag den försvinner inte...Hoppas du har det bra trots Vattenkoppor var glad att det inte är Svinkoppor bläää..
Morsning korsning många kramar fån din Favorit Mamma love you.

2008-02-28 @ 22:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback