Tosca kaka

Idag har jag bakat tosca kaka :) Och den är slut, den var supergod!

Sen har vi varit ute och gått lite, sen har jag fixat mitt hår, klippt och färgat. Så nu känns det fräsht igen.


Sitter och kollar igenom lite bilder på datorn, har så jädra många, typ bara på barnen. De är så söta! Ska nog snart köra hem Renee sen kommer Ita över och vi ska kolla på film "Little miss sunshine" jag har inte sett den och Ita fick det i födelsedagspresent och sa att jag MÅSTE se den innan jag åker hem på fredag, hehe sötplutt! :D


I morgon är det jobb igen, blir kanske att jag åker över till Stina med barnen och är där större delen av dagen, lunch och lekparken kanske :) Den har varit superfint väder idag, det var svinkallt i morse och frost men framåt lunch blev det jättefint, solen sken och himlen var blå :) Och det var verkligen varmt i solen, UNDERBART! Sommaren är påväg, Lycka!


Nästa fredag MÅSTE Stina och jag lämna besked till våra familjer om vi åker hem i Augusti eller om vi ska stanna ytterligare ett år :/ Kan någon bestämma åt mig? :P Om ni bestämmer att jag ska hem till Sverige, GE MIG ETT JOBB och en betald lägenhet :P


Nej nu ska jag kolla fler bilder, barnen är så jävla söta. För er som har missat, På fredag klockan tre är jag åter på svensk mark och kommer ha min svenska lur påslagen, Förväntar mig ett X antal samtal och Sms :P

  

Pussar


Kommentarer
Postat av: Mammo

JA MED DET UTTALADET DU SKREV ATT DU OCH STINA MÅSTE BESTÄMMA ER NÄSTE FREDAG OM NI SKALL STANNA ETT ÅR TILL?SÅ KUNDE JAG NÄSTAN LÄSA I MELLAN RADERNA ATT NI HAR BESTÄMT ER ATT NI SKALL STANNA ETT ÅR TILL...JOBB KAN JAG NOG SKAFFA TILL DIG SAMT EN LÄGENHET FINNS OCKSÅ TILLGÄNGLIG MEN DET ÄR FRAMFÖR ALLT DU SJÄLV SOM BESTÄMMER HUR DU VILL GÖRA.DET SKALL I ALLA FALL BLI GOTT ATT FÅ TRÄFFA DIG PÅ FREDAG SÅ JAG KAN KRAMA OM DIG....JAG RINGER DIG I MORGON KRAM MAMMA OCH LASSE LOVE YOU..........

2008-02-13 @ 23:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback