Veckan i korta drag

I onsdags var jag ledig, eftersom jag jobbade hela helgen när Ursula och Declan var i Amsterdam. Jag spenderade dagen ute hos Stina och barnen. Vi var inne i stan för våran lunch och sen åkte vi till lekplatsen.

Efter middagen åkte vi på bio, vi såg på "Things we lost in the fire" Bra film, lite för djup för mig bara.


I torsdags var det jobb som vanligt, gjorde inte så mycket. Var hemma hela dagen, var ute på en promenad och sen var barnen ute i trädgården. På kvällen gick jag på en promenad med Ita. Sen somna jag :)


I fredags var det upp och iväg, åkte ner till Monkey maze och lekte lite, Brian tycker verkligen det är superkul där inne :) Sen åkte vi och hämta Stinas bil nere hos Yvonne, vi slängde in alla barnen i hennes bil och sen åkte de hem och gjorde lunch. Jag åkte ner till Ursula med hennes bil och sen gick jag hem. När jag kom hem var lunchen på bordet (Tack Stina!) Efter lunchen lade vi bebisarna och Grace lekte för sig själv.


När Ursula kom hem från jobbet fixade jag deras middag, sen packa jag innan jag, Stina och Mary-ellen åkte och hämta Lauren hos en kompis, innan vi åkte hem till Stina och lagade middag. Efter middagen softa vi framför Tv:n, såg på "Hot fuzz" Som är jävla rolig :D Haha!


På lördag morgon gick Stina upp med barnen en stund innan Frank vakna, sen kom hon tillbaks till mig och somna om :) Vi sov fram till halv ett när Yvonne ringde och fråga om vi ville ha lunch :P Vi gick ner och tog en smörgås sen tillbaks till sängen där vi kolla i Guines Rekord böckerna, sen somna vi typ om igen. När Yvonne och Frank kom hem vakna vi, det var väl bäst för oss, hehe. Frank sa "Those lazy bloody bitches, are they still in bed? It´s 2.15" :P


Vi åt lunch med familjen sen gick vi på en promenad, det var faktiskt riktigt skönt. När vi kom hem spela vi fyra i rad innan middagen, efter middagen gjorde vi oss ordning för att gå ut med Ita. När vi var klara åkte vi hem till mig, lämna väskor, hämta en väska och skor. Ita kom över och Stina körde till stan. Vi var på Crane Lane, Long Island och sen The Bailey, sen satte vi Ita i en taxi hem och gick till Cubins och dansa lite, väldigt lite, kanske en halvtimme :P Sen gick vi till Soho och tog en drink med Ciarán.


På söndagen var vi i stan och köpte Massa presenter till Ita, Mark och Vilma. Åt middag på Harveys :) och softa på café Nosh. Vi åkte sedan till Mahon point, sen hem till mig. Kolla lite på Tv:n, sen messa Ita och ville ta en promenad så vi gick ut till henne. Sen åkte Stina hem och jag scrappa lite :) Satt lite vid datorn och sen lade jag mig.


Idag har jag jobbat, och det är jättefint väder! Solen lyser, VÅREN ÄR PÅVÄG ;) Har strukit och tvättat massor, sen var vi ute och lekte i trädgården. Har slutat nu och sitter och väntar på att Ita ska komma hem från stan så att vi kan gå en promenad.


Ikväll ska vi ut och äta middag och fira Ita :) Ska bli najs, träffa alla hennes vänner. Stina kommer oxå, hon ska plocka upp mig.


PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej babe! fan va jag saknar dig här alltså.. så mycket jag har att berätta egentligen! *saknar dig* PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback