Början på veckan :(

Usch vilka tråkiga dagar. Har varit trött och knappt orkat göra något, men ändå har jag hållt igång. Stina har blivit sjuk, så hon har inte varit här :( Och eftersom Declan fått sin nya bil kan jag inte köra ut till henne. Ursula vill ju hålla nere sina mil på sin bil så den får jag inte ta. Och Declans nya får jag inte köra, ännu :P Men snart så, hehe.

Vad har jag då gjort denna veckan? Hmm ingenting typ, slappat och gjort massa saker i huset, tvättat, städat och lite sånt. Igår kväll börja Desperate Houseviwes säs.4 :) Jag såg det och kan ju inte missa nästa veckas, det var superbra :D Som vanligt!

I morgon HOPPAS jag att Stina är bättre och kan komma förbi med sina barn, eller hon har nog bara Mary-ellen fram till lunch. Men känner jag mig lite smått uttråkad :( I morgon ska jag nog iallafall ta barnen till monkey på förmiddagen. OM det inte regnar så jag inte kan gå och hämta bilen. Aja vi får se helt enkelt!

Till helgen ska vi iallafall vara ute hos Stina, hela helgen hade vi tänkt. Hennes familj ska på opera på fredag kväll och kommer inte hem fören sent, så vi ska laga middag hemma hos henne och mysa. På lördag skulle dom ha Frankas kusin med fru på middag och vi fick mer än gärna vara med på det. Så det blir en hel helg på landet, vilket var EVIGHETER sen sist. Är ju alltid hos mig eftersom det är nära till stan och vi alltid går ut. Ska bli kul att spendera helgen med Fenlon familjen iallafall :D
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback