Första dagen

Upp halv åtta :( Men det vara bara Brian uppe. Städa lite I köket och gav honom frukos. Declan åkte när jag gick upp och Ursula åkte vid halv nio. Jag städa köket innan jag gick och duscha. Vid halv elva kom Gace upp. Åt frukost framför Tv:n. Sen kolla vi på film, Lazy town. Gjorde lunch och sen gick vi ner till affären och handla litt. När vi kom tillbaks måla Grace lite och Brian lekte. Jag passa på att vika lite tvätt. Sen somna Brian och jag gjorde köttfärsås till middag.

Bytte sängkläder I Graces säng innan Ursula kom hem halv fem. Jag strök och sen kom Declan hem. Då öppna dom sina julklappar, dom blev jätteglada och nöjda :) Sen åt vi middag och efter det har jag suttis I mitt rum, bloggat och frusit :S

Det är något fel på värmen I mitt rum. Elementet är glädhett, men rummet är svinkallt :( Men Declan ska fixa det.


Nu vill jag sova, klockan är inte ens nio. Men är trött och seg, vill ha FREDAG och Stina :D:D PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback