Lugnaste helgen, EVER :)

I fredags jobba jag som vanligt. Barnen var fortfarande sjuka så förmiddagen var ganska lugn, gjorde inte så mycket. Grace pyssla lite, och vi gjorde ett ljus :) Till lunch kom Stina och Mary-ellen. Sen lekte barnen medan jag och Stina hade kaffe. Sen gick Stina till affären med Mary-ellen och Brian, medan jag stanna hemma och fixa lite. Brian var så gnällig så jag kunde inte släppa ner honom typ.
Stina kom bara och lämna Brian sen innan hon drog till Yvonne med Mary-ellen. Jag fixa middagen och duka bordet. Sen kom Ursula hem, strax efter Stina och sen Declan. Vi åt och sen visste jag och Stina inte vad vi skulle göra. Men bestämde oss sedan för att åka på bio, såg Ps,I love you som är basserad på boken med samma namn av Cecelia Ahern. Har läst boken och den är jättebra! Filmen var också jättebra, verkligen sevärd :) Mysfilm helt enkelt, med Irländska kullar och grabbar med irländsk dialekt, yummie!

image290

Sen tog vi iallafall en vps innan vi åkte hem till mig och sov :) På lördagen gick vi upp vid tolv ungefär, gjorde oss ordning sen drog vi till stan där vi mötte Ita :) Åt lunch, tog en kaffe och kolla stan. Sen var vi på engelska marknaden och köpte middagsmat: Räkor & kyckling. Var även på supervalu och handla lite saker, gjorde en jättegod wok med massa gott i :)
Efter stan tog vi en sväng till Mahon point och kolla lite. Köpte lite saker på rean inne på La senza :P


Åkte sen hem till Sandra och kolla hur hon bodde. Var ett bra tag sen vi såg henne. Hon bodde iallafall jättemysigt. Bestämde att vi ska försöka ha en myskväll därute när Kevin ska iväg och åka skidor.
Efter lite snack och kaffe åkte vi hem till mig, eftersom jag skulle jobba lite. Urs och Dec skulle ner på hörnet och ta några glas, hehe. Lagade mat och drack rödvin, sen kolla vi på RENT. Som Ita köpt :):) Den är så OTROLIGT bra! Sen gick vi och lade oss, och på söndagen gick jag upp klockan nio. Skulle passa Brian; Urs, Dec och Grace skulle på ett-års-mässa för Urs pappa. Stina kom upp halv elva typ och vi hade brunch, sen kom dom och hämta Brian.

Vi lade oss och kolla på RENT, igen :) och jag passa på att sova lite till, hehe. Vid tre åkte vi till Kinsale, för att träffa två grabbar som Stina kände, eller hon känner den ena, han brukade dejta hennes familjs förra aupair, eller dejta och dejta. Iallafall han är trevligt. Så vi träffade han och hans kompis på en pub, tog ett par glas cola, hehe. Sen ringde mamma :) Sen var vi tvungna att åka eftersom vi skulle äta middag med min familj. Vi trodde vi skulle bli sena, men dom var själva sena. Så vi kom precis lagom. Efter att vi ätit kolla vi på DH innan Stina åkte hem och lämnade mig alldeles ensam :( Kolla lite på Tv innan jag gick upp och satte mig vid datorn och MSN, sen somna jag, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback